تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820869977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار: برخی دستگاه‌ها، قفل کار مدیریتی قزوین هستند - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
استاندار قزوین
استاندار قزوین با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌ها قفل کننده برنامه‌های مدیریتی استان هستند، گفت: اگر مدیری قابلیت مدیریت ندارد، باید از حوزه کاری خود کنار رود، چراکه عملکرد مدیران رضایت یا عدم رضایت مردم از دولت را در پی خواهد داشت. به گزارش ایسنا، فریدون همتی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که عصر روز گذشته در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: برخی از مدیران به جای آنکه در خدمت دولت باشند، قفل کننده کارهای مدیریتی استان هستند، این در حالی است که ما موظف هستیم، به مردم پاسخگو باشیم و باید دانست که با این‌گونه مدیریت‌ها نمی‌توان به پیشرفت دست یافت.

وی افزود: از این پس باید عملکرد 5 تا 10 دستگاه هر جلسه گزارش شده تا مشخص شود دستگاه‌ها برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های مصوب از جلسه فعلی تا آینده چه میزان اقدام و عمل داشته‌اند.

همتی با بیان اینکه هیچ بخشنامه‌ای که قانون و مقررات را نقض کرده و یا به دفع تولید بی‌انجامد قابل اجرا نیست و همچنین تمام این موارد در جهت تضعیف دولت تلقی خواهد شد، تشریح کرد: هر مدیری که کار دستگاهش از این لحظه به بعد معطل شده یا تولید را متوقف کند، مدیری است که به اشتباه در جایگاه مدیریت قرار گرفته و به صورت عملی با رهبری، نظام، دولت و مردم مخالفت می‌کند.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه مدیران باید بیش از پیش اقدام به فعالیت‌های مثبت و سازنده کنند، خاطرنشان کرد: مجموعه کارکنان درون سازمان موظف هستند تا از مدیر خود تبعیت کنند، چراکه اگر به ناحق علیه مدیری اقدام کنند، قطعا حمایت‌های بیشتری از مدیر مذکور صورت می‌گیرد.

وی با بیان به اینکه ما همه در مقابل خدا، انقلاب، رهبری، شهدا و مردم مسئول هستیم، گفت: بهتر است همچون نظام مدیریتی پیشرفته در دنیا، شجاعت، عقل و تدبیر مدیریتی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

همتی تصریح کرد: همان‌گونه که جامعه موفق، محصول تفکر مدیران موفق خود است، جامعه عقب مانده نیز حاصل تفکر علط مدیران ناموفق خود خواهد بود، به همین سبب نیازمندیم تا مدیران شرایط بیش از پیش درک کرده و بیش از گذشته در راستای برنامه‌های مصوب تلاش کنند.
انتهای پیام


دوشنبه / ۲۸ تیر ۱۳۹۵ / ۰۹:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن