تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820906130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش کریس یک روز پس از ماجرای تعویض


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری فارس: کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در جریان بازی این تیم برابر لاس پالماس به حکم زیدان با واسکوئس تعویض شد و به این دلیل دلخور و ناراحت به نظر می‌رسید اما یک روز پس از این ماجرا، کریس هنگام خروج از کمپ تمرین رئال مادرید به نظر خوشحال رسیده و مشخص است که تلاش می‌کند این اتفاق فراموش شود.

رونالدو عکسی از خود و پسرش را در صفحه اینستاگرام منتشر کرده و زیر آن نوشته است: گذشته بر نمی‌گردد، من و پسرش لحظات خوبی را با هم تجربه می‌کنیم.

او همچنین هنگام خروج از کمپ تمرین رئال مادرید رو به دوربین‌های فیلمبرداری نشان پیروزی را جایگزین صورت اخمو و قیافه ناراحت خود کرد.
 

واکنش کریس یک روز پس از ماجرای تعویض
 






۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن