تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806863148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات 370 واحد تولیدی قزوین مرتفع شده است - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
بازدید اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور از طرح‌های تولیدی و صنعتی شهرستان رباط کریم
معاون اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین با اشاره به تحقق بیش از 95 درصد از مصوبات کارگروه تسهیل در استان، مطرح کرد: با این سازوکار مشکل 370 واحد تولیدی برطرف شده است. به گزارش ایسنا، عباسعلی درافشانی معاون اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین ظهر امروز در نشست با جمعی از خبرنگاران اظهار کرد: رهبر انقلاب با نام‌گذاری سال به عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، انتظاراتی مبنی بر تقویت‌های پایه‌های نظام از مسئولان دارند.

وی با بیان اینکه دولت سازوکار مشخصی را برای تحقق منویات رهبری دنبال می‌کند، گفت: استان قزوین نیز به تبعیت از دولت کارگروه‌های تخصصی اقتصادی را در استان تشکیل داده و جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان به طور منظم در حال برگزاری است.

درافشانی با اشاره به اینکه استان قزوین از ابتدای سال 94 در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع 16 جلسه به ریاست استاندار برگزار کرده است، تصریح کرد: اختیارات این ستاد برای تسریع در امور به ستاد فرعی واگذار شد که این کارگروه نیز تاکنون 182 جلسه برگزار کرده  و 570 مصوبه داشته است.

معاون اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین با اشاره به تحقق بیش از 95 درصد از مصوبات کارگروه تسهیل استان افزود: با این سازوکار مشکل 370 واحد تولیدی برطرف شده است و این نشان می‌دهد که ما از ظرفیت قانونی ستاد تسهیل نهایت استفاده را کرده‌ایم.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: کمیته حمایت قضایی از تولید را در استان راه‌اندازی کردیم که قضات با درک فضای تولید به شکایت و دغدغه‌های مدیران واحدهای تولیدی رسیدگی کنند.

درافشانی اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار، کارگروه دیگری است که می‌توانیم از ظرفیت آن استفاده کنیم، این ستاد عمدتا به اقلام پرمصرف خانواده‌ها توجه دارد و برای قیمت‌گذاری، عرضه و ذخیره‌سازی این اقلام ضروری تصمیم‌گیری می‌کند.

وی با اشاره به نرخ تورم در کشور طی 5 سال گذشته گفت: در سال 90 این رقم 22 درصد اعلام شد، سال بعد 21 درصد، سال 92 این رقم به 35 درصد رسید، در سال 93 کاهش چشمگیری را شاهد بودیم و نرخ تورم به 16 درصد رسید و در نهایت سال 94 نرخ تورم 12.6 درصد گزارش شد.

معاون اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین اضافه کرد: در استان قزوین نیز نرخ تورم به ترتیب سال‌های ذکر شده 22 درصد، 34 درصد، 39 درصد، 14.2 درصد و در سال 94 این رقم 10.6 درصد ثبت شده است.

وی با بیان اینکه مقوله تورم و سطح قیمت‌ها ارتباط تنگاتنگی با بیکاری دارد، افزود: در علم اقتصاد این دومقوله را با هم می‌سنجند و در کشور نرخ بیکاری در سال گذشته 11 درصد اعلام شد و این رقم در استان قزوین 11.7 درصد بوده است.

درافشانی تاکید کرد: نرخ تورم، فشار زیادی بر اقشار مختلف جامعه وارد می‌کند و قدرت خرید مردم با افزایش نرخ تورم به شدت کاهش پیدا می‌کند.

معاون اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین خاطرنشان کرد: طبق آمار کشوری نرخ تورم در سه ماهه نخست سال جاری 9.3 گزارش شده و تک رقمی شدن نرخ تورم بسیار امیدوارکننده است.

این مسئول با بیان اینکه نرخ تورم در استان قزوین از میانگین کشوری پایین‌تر است، اظهار کرد: استان قزوین به لحاظ شاخص‌های اقتصادی استانی توسعه‌یافته است.

وی تصریح کرد: اگر رونق اقتصادی محقق شود، کشور از رکود خارج می‌شود و استان قزوین به دلیل وجود ظرفیت‌های اقتصادی زودتر از میانگین کشوری به مرحله رونق خواهد رسید.

درافشانی با بیان اینکه سند اشتغال استان قزوین تدوین شده است، یادآور شد: برای 5 ساله آینده 100 هزار فرصت شغلی جدید پیش‌بینی شده که در طول سال‌های اجرای برنامه به طور متوسط 20 هزار شغل جدید برای هر سال منظور شده است. انتهاي پیام


سه‌شنبه / ۲۲ تیر ۱۳۹۵ / ۱۴:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن