تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819952575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عابدینی: وقتی وزیر رفتنی است، چرا حرف بزنم؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: کاپ: امیر عابدینی  درباره مصاحبه امروز محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و طرح این موضوع که عده ای در فدراسیون فوتبال زیر دو خم باشگاه های استقلال و پرسپولیس را گرفته اند اظهار داشت: مصاحبه را خواندم اولا باید بگویم در مصاحبه جناب وزیر تناقض های آشکاری وجود دارد اما وقتی خود ایشان می گوید می خواهد برود و سه، چهار ماه دیگر بیشتر مهمان ورزش نیست بهتر است بنده هم صحبتی نکنم زیرا هرچه بگویم به درد ایشان نمی خورد.


وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا منظور وزیر از افرادی که برای استقلال و پرسپولیس مشکل درست می کنند خود اوست بیان داشت: ایشان اسم نیاورده اما به نظر من تناقض های مصاحبه ایشان نشان می دهد وزارت ورزش زیر دو خم استقلال و پرسپولیس را گرفته است یا فدراسیون فوتبال. ایشان وقتی بهرام افشارزاده را با 50 سال سابقه زیر سوال می برد دیگر چه می توان گفت. از مصاحبه ایشان اینگونه برداشت می شود که فقط آقای طاهری مدیر خوبی است که آن هم معلوم است چرا. 


مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس افزود: کاملا مشخص است که چه کسی به استقلال و پرسپولیس ضربه زده است. در زمان وزارت ایشان 8، 9 مدیر به استقلال آمدورفت داشتند و 8، 9 نفر هم به پرسپولیس. حالا شما بگویید که چه کسی زیر دو خم باشگاه ها را گرفته است. 
وی درباره بحث سامانه هواداری که محل دعوای سازمان لیگ و سه باشگاه استقلال ، پرسپولیس و تراکتورسازی است خاطرنشان کرد: آخرین جلسه ما با  طاهری و توفیقی قبل از دربی بود بعد هم که ایشان استعفا داد و دوباره برگشت. 


عابدینی درباره وضعیت اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: الحمدالله آقای وزیر با آقای تاج مشکلی ندارد و این خیلی خوب است. آقای تاج هم تعامل می کند و البته صبوری می کند . امیدواریم بتواند کارها را پیش ببرد. فعلا که تمام هم و غم فدراسیون روی تیم ملی و جمع کردن مشکلات برون مرزی است. 




۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن