تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821097989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صندلی ریاست جودو به چه کسی خواهد رسید؟


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: صندلی ریاست جودو به چه کسی خواهد رسید؟
به نظر کارشناسان جودو، مهمترین نیاز آن حالا، استفاده از نیروهای جوان و مستعدی است که تفکراتی جدید و برنامه‌های مدون در ذهن دارند تا بتوانند کشتی طوفان‌زده جودوی ایران را به ساحل موفقیت، هدایت کنند.


صبح فردا مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو برگزار خواهد شد تا بالاخره بعد از مدت ها اداره با روش سرپرستی، رییس جدید این فدراسیون مشخص شود.


به گزارش "ورزش سه"، با حاشیه‌هایی که در سال‌های اخیر در جودو وجود داشت و اتفاقات ریز و درشت در آن، شاید اعضای مجمع انتخاباتی جودو فردا با حساسیت‌های زیاد و بدون توجه به شعارهای کاندیداهای انتخابات ریاست، رأی بدهند. بعید نیست حالا عملکرد کاندیداها در سال‌های قبل یکی از معیار‌های جدی انتخاب رئیس جدید فدراسیون جودو باشد.


جودوی ایران که قبلاً همه توانایی‌هایش را تحسین می‌کردند، به خاطر حاشیه‌های اخیر سال‌هاست که منزوی است. رشته‌ای که در بین مدال‌آوران المپیک دیده نشد! رشته‌ای که هر روز اسیر یک حاشیه است. سال‌ها از روزهایی که جودوی ایران یکی از قدرت‌های آسیا و حتی جهان بود، می‌گذرد و دیگر ایرانی‌ها روی تاتامی‌های بین‌المللی، مقابل حریفان مطرح دیگر کشورها، حرفی برای گفتن ندارند. نبود برنامه‌ریزی درازمدت، آینده‌نگری و اختلافات داخلی، جودو را در سراشیبی انداخت تا با سرعت بیشتری سقوط کند. کار به جایی رسید که جودوکاران ایرانی در المپیک، توان حتی یک پیروزی برابر حریفان هم نداشتند.


به نظر کارشناسان جودو، مهمترین نیاز آن حالا، استفاده از نیروهای جوان و مستعدی است که تفکراتی جدید و برنامه‌های مدون در ذهن دارند تا بتوانند کشتی طوفان‌زده جودوی ایران را به ساحل موفقیت، هدایت کنند.


اگر مشکلی پیش نیاید در انتخابات فدراسیون جودو بعد از ماه‌ها آزمون و خطا تکلیف رئیس آن از بین محمد درخشان، رشید خدابخش، مرتضی آزاد، مهرداد حسن‌زاده، مهدی درخشنده، مجید زارعیان، حسین قمی، آرش میراسماعیلی، رضا میرفلاح، محمد بلوطی، ابوالفضل حیدریان، امیرحسین سیاحی و روشنک دولتشاهی، مشخص می‌شود. البته محمد درخشان که سابقه سال‌ها ریاست بر جودوی ایران را دارد، شانس بیشتری برای نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون دارد. با این اوصاف باید دید اعضای مجمع فردا به دنبال تغییر نگرش و انتخاب فردی جدید برای ریاست فدراسیون هستند یا همچنان با انتخاب امتحان پس داده‌ها راه گذشته را طی می‌کنند.




تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - 24 September 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن