تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813241709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آمادگی استانداری فارس برای حمایت از احداث میدان مادر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اعلام آمادگی استانداری فارس برای حمایت از احداث میدان مادر
مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: آمادگی هرگونه حمایت برای احداث میدان مادر در شهر شیراز را داریم.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معصومه دستغیب مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: دفتر بانوان و خانواده استانداری فارس همکاری‌ های خوبی با بنیاد فرهنگی بین‌المللی مادر داشته و همایش‌ های بسیاری را در سطح شهرستان ‌ها برگزار کرده و به همین دلیل این دفتر به‌ عنوان نماینده برگزاری همایش ‌های مادر در کل کشور انتخاب شده است.
دستغیب افزود: همایش ‌هایی مانند جایگاه و نقش مادر با بررسی علمیِ معضل ‌ها و مشکل ‌های بانوان راه‌ گشای سلامت و تندرستی آن‌ ها است و اگر نتایج این پژوهش ‌ها در اختیار مسؤولان قرار گیرد می ‌تواند در تصمیم‌گیری بهتر آن‌ ها تأثیر گذارد.
وی با اشاره به رونمایی از یادمان مادر و کودک در این همایش بیان کرد: ساخت یادمان مادر و کودک با همکاری خلیل اثنی‌ عشری، استاد دانشگاه هنر شیراز اقدامی شایسته و زیبا بود و در صورت پیشنهاد دانشگاه شیراز و با کمک شهرداری و شورای این شهر می‌شود یکی از میدان ‌های شیراز را به‌نام مادرمزین کرد و همین سنبل در صورت تائید مسؤولان شهری می ‌تواند به ‌عنوان نماد میدان قرار گیرد و استانداری نیز آمادگی هرگونه همکاری را دارد.
دستغیب افزود: دفتر بانوان و خانواده استانداری فارس برای برگزاری همایش جایگاه و نقش مادر نشست ‌های متعددی با رئیس بنیاد فرهنگی بین ‌المللی مادر و دانشگاه شیراز برگزار کرده است و حاصل آن نزدیک شدن اهداف و تفکرها به یکدیگر بود و تلاش کردیم در حوزه عمل نیز این ذهنیت ‌ها را پیاده کنیم.
دستغیب اضافه کرد: پیرامون محور های همایش جایگاه و نقش مادرمقاله‌ های خوبی دریافت و در حاشیه آن کارگاه‌ های آموزشی‌ برای مادران برگزار شد و این آموزش ‌ها در زمینه موضوع‌ هایی بود که مادران روزانه ممکن است با آن رو به ‌رو شوند و همایش جایگاه و نقش مادر برای سال اول بسیار خوب و راضی‌ کننده انجام شد.



۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن