تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815457760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زن روس سیب زمینی 2 کیلوگرم برداشت کرد! +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: روزنامه «اوسلسکایا گارادسکایا» با چاپ این خبر می نویسد که یک زن روسی به نام «نادژدا دمیدوا» ساکن استان ایرکوتسک موفق شد یک سیب زمینی با وزنی بیش از 2 کیلوگرم برداشت کند.



به گزارش جام جم آنلاین از اسپوتنیک، پرتال اینترنتی این روزنامه در مصاحبه با خانم دمیدوا، به نقل از او می نویسد:«ما به محض این که این سیب زمینی غول پیکر را برداشت کردیم، بلافاصله خندمان گرفت. اول از همه اینکه این سیب زمینی بسیار بزرگ است و وزن آن 2.2 کیلوگرم است. دوما شکل این سیب زمینی که ما پروش دادیم، بسیار جالب است و می توان با چرخاندن، بسته به قوه تخیل آن را به اشکال مختلفی تشبیه کرد. اتفاقا ما نشسیم و این کار را کردیم. ما حیفمان می آید این سیب زمینی منحصربفرد را خرد کنیم. من اکنون 55 سال سن دارم و از دوران کودکی در پروسه برداشت سیب زمینی حضور داشته ام اما هرگز در زندگی خود ریشه ای بدین بزرگی از زیر خاک برون نکشیده بودم».






شنبه 3 مهر 1395 ساعت 09:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن