تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803663292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد لزوم استانداردسازی مجموعه خدمات و کالاهای مصرفی در آذربایجان غربی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی تاکید کردلزوم استانداردسازی مجموعه خدمات و کالاهای مصرفی در آذربایجان غربی
خبرگزاری فارس: لزوم استانداردسازی مجموعه خدمات و کالاهای مصرفی در آذربایجان غربی
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی بر لزوم استانداردسازی مجموعه خدمات و کالاهای مصرفی تاکید کرد و گفت: استاندارد محصولات و خدمات از مطالبات اصلی مردم استان از ارائه‌دهندگان خدمات است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، نادر صفرزاده بعد از ظهر امروز در جلسه شورای استاندارد آذربایجان‌غربی که در سالن همکف استانداری استان ترتیب یافت با بیان اینکه استاندارد اجباری جهت صیانت از حقوق مردم و ارائه محصولات و خدمات مطلوب بوده، اظهار داشت: باید تولید محصولات با کیفیت مدنظر باشد و اقدامات جهت اعتمادبخشی به مردم در زمینه کالاهای مصرفی صورت گیرد.
وی با بیان اینکه باید تولیدی که در استان انجام می‌شود استاندارد باشد، ادامه داد: کاربرد علامت استاندارد کیفیت و استاندارد بودن محصولات تولیدی واحدهای صنعتی استان باید بیش از پیش مورد توجه باشد و کالای استاندارد در اختیار مردم قرار گیرد.
صفرزاده کنترل و اخذ گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور ادارات استان را از مصوبات جلسه قبل شورای استاندارد استان عنوان کرد و متذکر شد: مسئله ایمنی و کیفیت آسانسور از مباحث جدی بوده و پیگیری مصوبات گذشته از الزامات است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: باید شرایط استانداردسازی جایگاه‌های سوخت CNG استان مورد ارزیابی قرار گیرد و نسبت به استانداردسازی جایگاه‌های دارای مشکل اقدام شود.
این مسؤول با اظهار اینکه ضرورت دارد در بحث استانداردسازی محصولات و خدمات تمام دستگاه‎ها و ارگان‌های ذیربط همکاری داشته باشند، ابراز داشت: باید موضوعات مربوط به استاندارد جدی گرفته شود.
صفرزاده با بیان اینکه در حال حاضر استاندارد محصولات و خدمات ارائه شده از مطالبات اصلی مردم استان از ارائه‌دهندگان خدمات بوده، ادامه داد: استانداردسازی حداقل یک توقع و عامل پذیرش کالا و خدمات محسوب می‌شود.
به گزارش فارس در ادامه جلسه، مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی، منصور جلایر بحث واحدهای تولیدی مشمول استانداردهای اجباری و نظارت به خدمات مشمول استانداردهای اجباری را از جمله مباحث مدنظر عنوان کرد و اظهار داشت: نظارت بر تولید محصولات در واحدهای تولیدی داخل استان صورت گرفته و کار نظارت بر کالاهای موجود در بازار مصرفی استان نیز از جمله اقدامات است.
وی با اشاره به اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان توسط اکیپ هشت نفره، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح بازرسی و کنترل کالاهای پرمصرف ماه رمضان از 750 واحد صنفی انجام گرفته که 10 درصد تخلف مشاهده شده است.
جلایر به اقدامات در بحث نظارت بر سکوهای سیلندر پرکنی اشاره کرد و یادآور شد: تعداد سکوهای سیلندر پرکنی 32 مورد بوده طبق برنامه تا پایان سال 95 حدود 96 مورد بازرسی از سکوهای سیلندر پرکنی استان صورت خواهد گرفت که از ابتدای سال تعداد 24 مورد بازرسی انجام شده است.
وی تعداد جایگاه‌های سوخت CNG را 110 جایگاه عنوان کرد و ادامه داد: براساس بازرسی‌های صورت گرفته 78.1 درصد جایگاه‌های سوخت CNG استان مطابق با شرایط استاندارد بوده و جایگاه‌های فاقد استاندارد لازم باید نسبت به استانداردسازی اقدام کنند.
شایان ذکر است موضوع جایگاه‌های سوخت CNG به عنوان مصوبات جلسه گذشته شورای استاندارد مطرح شد و در این راستا 100 درصد جایگاه‌های سوخت CNG استان مورد بازدید اولیه قرار گرفته که در 90 درصد استانداردها رعایت و برای 10 درصد باقیمانده کارمزد تشویقی جهت استانداردسازی در نظر گرفته شده است. انتهای پیام/61005/ک40/

95/04/13 :: 15:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن