تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815443327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محرومیت جلودار میراسماعیلی خواهد بود؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش سه: یکشنبه چهارمین مجمع فدراسیون جودو برگزار خواهد شد تا اعضای این جلسه رییس جدید فدراسیون را مشخص کنند. جودو در المپیک ریو نمایش نا امید کننده ای داشت تا اینکه وزارت ورزش و جوانان فورا پس از المپیک برای تعیین تکلیف ریاست فدراسیون دست به کار شود.


محمددرخشان، رشید خدابخش، مرتضی آزاد، مهرداد حسن زاده، مهدی درخشنده، مجید زارعیان، حسین قمی، آرش میراسماعیلی، رضا میرفلاح، محمد بلوطی، ابوالفضل حیدریان، امیرحسین سیاحی و روشنک دولتشاهی نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون جودو هستند.


نکته اسامی اعلام شده برای ریاست فدراسیون حضور آرش میراسماعیلی در این لیست است. او قبل از این و در جریان مسابقات جهانی کوراش با تنش های مختلفی رو به رو بود که در نهایت به محرومیت 5 ساله او منجر شد. فدراسیون جهانی کوراش در بیانیه خود بعد از اتفاقات پیش آمده در مسابقات جهانی کوراش به میزبانی خرم آباد چنین حکمی را صادر کرد:
 
* اتهامات کمیته انضباطی


در راستای یافته‌های فوق‌الذکر، کمیته انضباطی اتحادیه جهانی کوراش اتهامات زیر را برای آقای آرش میراسماعیلی درنظر گرفته است:


1- سوء مدیریت قابل توجه


2- سوء رفتار شدید


3- تلاش برای تهییج تماشاگران حاضر در ورزشگاه برای ایجاد آشوب که به طور جدی 
می‌توانست امنیت و سلامت رقابت کنندگان، مسئولان و میهمانان دعوت شده به رقابت‌های قهرمانی جهان را در هاله‌ای از ابهام قرار دهد.


4- تلاش برای بدنام کردن رشته کوراش


5- تلاش برای خدشه وارد کردن به اعتبار، وجهه و یکپارچگی ورزش کوراش


کمیته انضباطی اتحادیه جهان کوراش همچنین این موضوع را کاملاً غیرقابل قبول می‌داند که آقای میراسماعیلی – کسی که عهده دار سمت سرمربیگری تیم ملی کوراش ایران هم هست - قوانین ابتدایی رقابت‌های کوراش در مورد برابری امتیازات که صریحاً اعلام می‌کند پیروزی با شخص کسب کننده امتیاز است نه شخص جریمه شده، نداند یا (در این مورد) نخواهد که بداند.
 
* حکم کمیته انضباطی


با در نظر داشتن اتهامات سنگین و جدی که علیه آقای میراسماعیلی وجود دارد، تصمیم بر این شد که:


1- انتصاب آقای آرش میراسماعیلی به عنوان مشاور رئیس اتحادیه جهانی کوراش لغو شود.


2- آقای میراسماعیلی برای 5 سال از هرگونه فعالیت‌ در حیطه اتحادیه جهانی کوراش (شامل مربیگری، داوری، مدیریت، مشاوره، نمایندگی) و زیر مجموعه‌های آن در رده‌های ملی و بین‌لمللی محروم می‌شود.


3- تصمیمات فوق‌الذکر قطعی بوده و سریعاً لازم‌الاجرا هستند.


بعد از این حکم آرش میراسماعیلی در سمت خود به عنوان نایب رییسی فدراسیون جودو کار خود را ادامه داد و حالا برای ریاست اقدام کرده است. تا امروز فدراسیون جهانی و وزارت ورزش و جوانان نسبت به این موضوع عکس العملی نشان نداده اند اما تا روز انتخابات قطعا باید تکلیف این حکم مشخص شود چرا که فدراسیون جهانی جودو و کوراش یکی است و قوانین کوراش در جودو هم لازم الاجرا خواهد بود.




۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن