تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820841612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام تبریک ویدئویی چهره‌های هنری به استاد شجریان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: به مناسبت زادروز استاد محمدرضا شجریان، یکم مهر ماه، جمعی از چهره های هنری، ورزشی، سیاسی و ادبی تولد استاد محمدرضا شجریان را تبریک گفتند.
 

به گزارش تابناک، در این ویدیو که توسط رسانه نوا گردآوری شده است علی نصیریان، ایرج (حسین خواجه امیری)، یاس، همایون ارشادی، فرهاد جم، اردشیر کامکار، مجید درخشانی، نصراله مدقالچی، دکتر صادق زیباکلام، وحید تاج، حامی، شهره سلطانی، ترگل خلیقی، مهیار فیروزبخت، محسن شریفیان، کریستف رضاعی، حسام الدین سراج، نیما نکیسا، صدرالدین حسین خانی، لوریس چکناواریان، فریدون آسرایی و محمدعلی بهمنی حضور دارند.
 

گفتنی است طی روزهای گذشته محمدرضا شجریان به ایران بازگشت. وی از برجسته‌ترین هنرمندان موسیقی سنتی ایرانی است و آلبوم‌های بسیاری را در این زمینه منتشر کرده است. او به دلیل نوع صدا و سبک مخصوص به خود و تصنیف‌های ملی میهنی که اجرا کرده، شناخته می‌شود.
 

سایت انجمن آسیا وی را پرآوازه‌ترین هنرمند موسیقی اصیل ایرانی، روزنامهٔ ونکوور سان او را یکی از مهم‌ترین هنرمندان موسیقی جهان و همچنین رادیوی عمومی ملی NPR در سال ۲۰۱۰ وی را یکی از ۵۰ صدای برتر جهان معرفی کرده‌است.
 




دانلود 



لینک را کپی کنید دانلود


۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن