تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820933763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره های بازآموزی امدادگران و نجاتگران آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:مازند مجلس: مازندمجلس: خبرگزاری میزان- دوره های بازآموزی و ورزشی امدادگران و نجاتگران سراسر کشور (اردوهای نشاط و امید) در قالب حرکتی خودجوش و درون سازمانی و با هدف ارتقاء سطح علمی و عملیاتی آنها در بندر انزلی آغاز شد.
مازندمجلس : به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،مرتضی سلیمی قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: یکی از عوامل موثر در پاسخگویی به عوارض ناشی از وقوع سوانح و بلایای طبیعی و انسان ساخت، برخورداری سازمان ها و نهادهای مسئول هر کشور از منابع انسانی مجرب و کارآمد، ابزار و تجهیزات فنی و تخصصی، سازماندهی مناسب برنامه های آموزشی مستمر و به کارگیری عناصر مذکور در تمرینات عملی و میدانی است.
وی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر با اعتقاد و باور این موضوع که مهمترین ابزار برای حضور به موقع و موثر در صحنه های عملیات برای نجات جان انسان های در معرض خطر و کاهش آسیب های ناشی از سوانح و تسکین هرچه بیشتر آلام آسیب دیدگان، تربیت و سازماندهی نیروهای با انگیزه و متخصص است، برنامه بازآموزی امدادگران و نجاتگران سراسر کشور را به منظور ارتقاء سطح علمی و عملیاتی آنها برنامه ریزی کرده و هم اکنون در حال اجرای آن است.
قائم مقام سازمان امداد و نجات توضیح داد: فراهم کردن زمینه همکاری به صورت تیمی، ایجاد تحرک و پویایی و مشارکت در تمرین های عملیاتی، شناخت و ارزیابی توانمندی های علمی - مهارتی فردی و گروهی شرکت کنندگان، شناخت و ارزیابی نقاط ضعف علمی - مهارتی فردی و گروهی شرکت کنندگان، یکسان سازی برنامه عملیاتی در سطح جمعیت و ارتقاء برنامه های آموزشی تخصصی امداد و نجات از جمله اهداف برگزاری این دوره ها است.
وی با اشاره به شرکت ۶۰۹ مرد و ۴۰۰ زن امدادگر و نجاتگر در این دوره ها، اظهار کرد: برگزاری این دوره ها از ۲۸ شهریور آغاز شده و تا ۱۲ مهر ادامه خواهد داشت.
در افتتاحیه این اردوها که شب گذشته برگزار شد، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در نشست ...
[ مشاهده متن کامل خبر دوره های بازآموزی امدادگران و نجاتگران آغاز شد در پایگاه خبری مجلس مازندران ]


پنجشنبه ، ۱مهر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مازند مجلس]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن