تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820807306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه اینترنت فوق سریع با دکل برق!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ایسنا: شرکت مخابراتی AT&T روشی جدید را توسعه داده که به واسطه آن می‌توان از طریق دکل‌های برق و استفاده از فرستنده‌های مخصوص، اینترنت فوق سریع گیگابیتی را به صورت بی‌سیم به مناطق مختلف ارسال کرد.
 
 
ارائه اینترنت فوق سریع با دکل برق!



به نقل از بیزینس اینسایدر، این پروژه جدید که AirGig نام دارد، در حال حاضر تنها در مرحله آزمون اولیه است و AT & T  هنوز زمان دقیق راه‌اندازی آن را اعلام نکرده است. اما به احتمال زیاد این روش ابتدا در مناطق روستایی مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

اینترنت گیگابیتی چندین برابر سریع‌تر از پهنای باند استانداردی است که اکثر مردم در خانه‌های خود از آن استفاده می‌کنند.

 پروژه AirGig  آنتن‌ها را به خطوط برق موجود متصل کرده و از یک فرکانس موج میلی‌متری برای پخش اینترنت گیگابیتی به دستگاه‌های مختلف استفاده می‌کند.

AT & T توضیح دقیقی در رابطه با نحوه دقیق عملکرد این فناوری ارائه نکرده و تنها اعلام کرده که این فناوری از قدرت بالایی برخوردار است.

نکته دیگری که AT & T به آن اشاره کرده، این است که  AirGigچند برابر ارزان‌تر از اینترنت‌های بی‌سیم استاندارد است.

AT & T  تنها شرکتی نیست که در زمینه گسترش اینترنت بی‌سیم فعالیت دارد؛ زیرا  گوگل و  فیس‌بوک  نیز پیشتر در این زمینه تجربه داشته‌اند.

در حال حاضر این فناوری روزهای ابتدایی خود را سپری کرده، اما پتانسیل آن را دارد تا در میان شرکت‌ها برای دسترسی به پهنای باند و ارائه پهنای باند به مناطق محروم رقابت بوجود آورد.





۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن