تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819482934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود تیم فوتبال نوجوانان به یک چهارم نهایی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در آخرین دیدار خود از مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی 2016 آسیا از ساعت 17 امروز با قضاوت یعقوب سیدعبداله باقی به مصاف نوجوانان هند رفت که در نهایت این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.


گل‌های تیم نوجوانان را محمد قادری در دقیقه 20 و محمد شریفی در دقایق 82 و 91 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند. همچنین محمد قادری در دقیقه 17 و طاها شریعتی در دقیقه 77 از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.


سعید آهنی، امیرحسین اسماعیل زاده، طاها شریعتی، امیرحسین خدامرادی، محمد شریفی، وحید نامداری (54 علیرضا اسدآبادی)، سیدرضا موسویان (58 محمدرضا غبیشاوی)، محمد قادری، احمدرضا جلالی، الهیار صیادمنش و علی غلامزاده بازیکنانی بودند که امروز برابر هند به میدان رفتند.




۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن