تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801780716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گواردیولا و تاثیر شگرفی که روی بازیکنانش داشته است + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: گواردیولا و تاثیر شگرفی که روی بازیکنانش داشته است + عکس
درخشش مهاجمان و هافبک‌های منچسترسیتی پس از حضور سرمربی اسپانیایی در این تیم قابل توجه است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، منچسترسیتی پپ گواردیولا در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا قدرتمند ظاهر شده است. هشت پیروزی را در هشت بازی کسب کرده و 25 گل به ثمر رسانده است.این نتایج، سیتی را در صدر لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا قرار داده است. گواردیولا در مصاحبه‌ای گفت: می‌توانیم بهتر کار کنیم. کوین دی‌بروین، سرخیو آگوئرو، رحیم استرلینگ، داوید سیلوا، کلچی ایهیناچو و نولیتو، عامل جشنواره گل های سیتی هستند و برای مدافعان حریف، بازیکنان خطرناکی به حساب می آیند. فابین دلف، فرناندینیو و ایلکای گوندوغان نیز دروازه حریفان را باز کردند. گواردیولا بازیکنان هنرمند زیادی دارد که می توانند رکورد های مختلفی را به نام سرمربی اسپانیایی به ثبت برسانند.در ادامه به آمار بازیکنان سیتی اشاره می شود.1. آگوئرو - 9 گل2. استرلینگ - سه گل و پنج پاس گل3. ایهیناچو - سه گل و سه پاس گل4. نولیتو - سه گل و دو پاس گل5. دی‌بروین - دو گل و چهار پاس گل6. سیلوا - یک گل و یک پاس گل7. گوندوغان - یک گل8. فرناندینیو - یک گل و یک پاس گل9. دلف - یک گلکوین دی‌برویندی‌بروین برابر بورنموث در ورزشگاه اتحاد تماشاگران را به وجد آورد. سرمربی اسپانیایی پس از بازی درباره کوین گفت: او بازیکن خاصی است. بدون توپ بازیکن جنگنده‌ای است و هنگامی که توپ را در اختیار دارد، دید بالایی نیز دارد. همیشه تصمیم درست را می گیرد. لیونل مسی بالاتر از همه قرار دارد اما دی‌بروین می تواند پشت سرش قرار بگیرد. هافبک بلژیکی نسبت به فصل گذشته کمی عقب تر بازی می کند. در کنار سیلوا در محوطه جریمه حریف خطرساز می شود. در بازی شنبه یک گل به ثمر رساند. یک پاس گل داد و بارها با بازی‌های خوبش بازیکنان را در شرایط خوبی قرار داد. در 48 بازی‌اش برای سیتیزن‌ها، در 34 گل تاثیر گذار بوده است (18 گل و 16 پاس گل). در این فصل نیز دو گل و چهار پاس گل داده است.

داوید سیلواسیلوا پس از حضور گوردیولا شرایطش تغییر پیدا کرده است. هافبک اسپانیایی در این باره گفت: پپ نحوه بازی کردنم را عوض کرد و خیلی از این بابت خوشحالم. بازیکن اسپانیایی اکنون به بازی تیمش نظم می دهد، تیمش را رهبری می کند و توپ ربایی انجام می دهد. در این فصل یک گل و یک پاس گل داده است. تاثیرش در بازی سیتیزن ها آشکار است. هیچ‌کس در انگلیس از زمان حضورش در این کشور (2010) به اندازه او موقعیت ایجاد نکرده و پاس گل نداده است. اکنون آمارش نیز بهتر شده است.

سرخیو آگوئروآگوئرو آرژانتینی به تمجید از سرمربی اسپانیایی پرداخت و گفت: از تمام مربی هایی که داشتم، گواردیولا از همه بهتر است. مهاجم سیتی پس از ورود پپ عملکرد فوق العاده‌ای داشته و 9 گل در پنج بازی به ثمر رسانده است. میانگین گل هایش در هر بازی به 1.8 می رسد. سه جلسه محرومیتش در لیگ برتر انگلیس باعث شد نتواند به درخشش ادامه دهد.

کلچی ایهیناچومحرومیت آگوئرو به ایهیناچو فرصت درخشش داد مهاجم 19 ساله نیجریه ای در ترکیب اصلی گواردیولا درخشید و  سه گل به ثمر رساند. او در سه بازی پیاپی سه بار گلزنی کرد. همچنین سه پاس گل داده و در لیگ برتر تاثیر زیادی داشته است. در مجموع 14 بار به سمت دروازه حریفان شوت کرد و توانست 10 گل به ثمر برساند.

رحیم استرلینگفصل جدید شروعی دوباره است. فوتبال استرلینگ با رسیدن گواردیولا متحول شد. بازیکن انگلیسی در هشت بازی، سه گل زده و پنج پاس گل داده است. استرلینگ دراین باره گفت: احساس می کنم دوباره متولد شدم. سرمربی جدید به ما اعتماد به نفس زیادی می دهد. تعداد گل های این فصل او به اندازه نیمی از گل های فصل گذشته‌اش است. گواردیولا درباره او گفته بود که مطئنم بازی‌اش بهتر می شود و این چنین نیز شد.

نولیتونولیتو همچون استرلینگ از کناره ها به دفاع حریف نفوذ می کند. بازیکن اسپانیایی در نخستین بازی‌هایش در انگلیس سه گل و دو پاس گل داده است. اخراجش در دیدار برابر بورنموث می تواند این دوران خوب را برای مدتی متوقف کند. بازیکن پیشین سلتاویگو برای گواردیولا از اهمیت زیادی برخوردار است. او مهره کلیدی برای تیمش محسوب می شود.





۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن