تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804496089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیا زیزو معمار دوران «کهکشانی نوین» خواهد شد؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وبسایت نود: رئال مادرید پس از پیروزی ۲-۰ مقابل اسپانیول و ثبت هفدهمین رکورد پیروزی متوالی در لالیگا، بدجوری برای رقیب همیشگی اش خط و نشان می کشد. رئال مادرید دو بازی دیگر با ویارئال و لاس پالماس در پیش دارد که در صورت ادامه نوار پیروزی های خویش، رکوردی خارق العاده برای یاران زیدان به ثبت خواهد رسید.


صرف نظر از این موضوع که دستیابی به سطح بازی رئال و یک رکورد داخلی جاودانه همچون رکوردی که شاگردان زیدان در مقابل اسپانیول به دست آوردند، باید دید که چه عواملی باعث این عملکرد خوب شده است.


بدون رونالدو و بیل، شاید درک این مطلب بسیار دشوار باشد که چگونه می توان تیم هایی بزرگ در سطح رئال و بارسلونا را همیشه در اوج نگه داشت. دستمزدها و هزینه های سرسام آور در دنیای فوتبال مدرن، نشانه ای است از بهترین بودن اما رئال در بازی مقابل اسپانیول بدون BBC گران قیمت خویش  هم تیم قدرتمندی نشان می داد. این واقعیت نشان می دهد که زیدان واقعاً تیمی یک دست و استخوان دار ساخته است. همین یک هفته قبل وقتی که لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا ترجیح داد تا سوارز و مسی را روی نیمکت قرار بدهد، چیزی جز یک خسران بزرگ همچون شکست مقابل آلاوز در نیوکمپ برای آبی و اناری ها باقی نماند. حال این پرسش مطرح است که چرا رئال بدون BBC هم می تواند اما بارسلونا بدون MSN نتوانست؟



آیا زیزو معمار دوران «کهکشانی نوین» خواهد شد؟



وقتی که زیدان از حضور کریس رونالدو و گرت بیل بی بهره بود، محور هجومی تیمش را حول حامس رودریگز مهاجم کلمبیایی قرار داد و این مهاجم کلمبیایی یک نمایش مسحور کننده داشت. حامس مرد پیروز این میدان بود و با تنها ضربه ای که به سوی دروازه حریف کاتالان روانه کرد، دروازه آنها را گشود. اگر چه کریم بنزما طی اولین حضور خود در ترکیب اصلی رئال مادرید در این فصل، اولین گلش را برای کهکشانی ها به ثمر رساند اما بدون شک می توان حامس رودریگز را سورپرایز بزرگ زیدان در این بازی، هم برای هواداران رئال و هم برای تیم حریف دانست. حامس سال گذشته فقط ۷ گل برای رئال زد و حتی زمزمه هایی مبنی بر جدایی وی از سانتیاگو برنابئو در تابستان به گوش می رسد اما نمایش خوب مقابل اسپانیول منجر به چهل و سومین گل او برای رئال مادرید در لالیگا از سال ۲۰۱۴ تاکنون شد. آماری که برای بازیکنی همچون حامس که متمایل به میانه زمین، بازی می کند، یک آمار فوق العاده محسوب می شود.


فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید همواره از حامس به عنوان جانشینی شایسته برای کریستیانو رونالدو یاد می کند. شاید حامس با غلبه بر مشکلات و موانع هم در داخل و هم در خارج از زمین، بازیکنی بسیار مفیدتر برای کهکشانی ها باشد. ادامه همین مسیر برای حامس به معنای احیای دوران فوتبال او در سانتیاگو برنابئو خواهد بود. کاپیتان تیم ملی کلمبیا پس از پایان بازی تأکید کرد که قصد ترک باشگاهش را نداشته و ندارد.



آیا زیزو معمار دوران «کهکشانی نوین» خواهد شد؟



بهترین اتفاق ممکن برای زیزو به همراه رئال در نخستین فصل حضور روی نیمکت این تیم رقم خورد و او به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت و شاید اگر کمی خوش شانس بود، لالیگا را نیز از چنگ بارسلونا در می آورد اما هواداران رئال بدجوری برای قهرمانی لالیگا دلتنگ هستند و افکار عمومی در محافل هواداری این باشگاه حکایت از تشنگی آنها برای قهرمانی های داخلی است. شاید فصلی استثنایی برای رئال در پیش باشد، این بار بر خلاف همیشه، دل آقای رئیس چندان برای لیگ قهرمانان غنج نمی زند. زیدان برای لالیگا برنامه ریزی کرده و تاکنون نیز شرایط خوبی را برای تیمش رقم زده است. مرد فرانسوی همچون دوران بازیگری، می خواهد بهترین مربی دنیا نیز باشد. او طی همین مدت کوتاه ثابت کرده که از چنین قابلیتی برخوردار است.



آیا زیزو معمار دوران «کهکشانی نوین» خواهد شد؟



زیزو برای نیل به مقصود، ابزار لازم را در اختیار دارد. حامس، ایسکو، مارکو آسنسیو، کریم بنزما، ماتئو کوواچیچ، تونی کروس و ... ستاره های زیدان در این مسیر طولانی خواهند بود. شاید دوباره همان رئال مادرید رؤیایی را ببینیم که روزگاری یک بازیکن بزرگ همچون کلود ماکلله داشت و هم اکنون نیز یک برزیلی به نام کاسمیرو جای او در جمع کهکشانی ها حضور دارد. فراموش نکنیم که «کهکشانی اورجینال» با ستاره هایی همچون زیدان، فیگو و رونالدوی برزیلی هم فقط به یک قهرمانی لالیگا دست یافت. آیا زیدان قادر است همان مسیری را در رئال مادرید تکرار بکند که پپ گواردیولا به تأسی از دوران طلایی یوهان کرایف و بر اساس تیکی تاکا در بارسلونا پیاده کرد؟ وجه اشتراک زیدان و گواردیولا این است که هر دو به عنوان بازیکن در همان دوران طلایی بارسا و رئال حضور داشته و آن دوران را با گوشت و خون لمس کرده اند. فعلاً با پیروزی ۲-۰ مقابل اسپانیول، زیرو به یکی از دستاوردهای پپ در نیوکمپ یعنی ۱۶ برد متوالی رسید اما دستاوردهای پپ آن قدر زیاد هستند که زیزو در صورت تمایل برای رقابت با وی، باید خیلی حریص تر باشد. آیا دوران «کهکشانی نوین» با زیزو در راه است؟ آیا زیدان برگی جدید از تاریخ را در سانتیاگو برنابئو رقم خواهد زد؟




۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن