تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819859958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتاحی: تیم های لیگ برتری به تعطیلات نمی روند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فتاحی: تیم های لیگ برتری به تعطیلات نمی روند
مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: تیم های لیگ برتر پس از هفته هفتم باید در جام حذفی شرکت کنند و به تعطیلات نمی روند.

فتاحی: تیم های لیگ برتری به تعطیلات نمی روند
سعید فتاحی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درباره اعتراض مربیان لیگ برتری به تعطیلی مجدد این رقابت ها پس از پایان دیدارهای هفته هفتم اظهار کرد:  هفته هفتم لیگ برتر چهارشنبه 31 شهریور به پایان می رسد و طبق برنامه در روزهای هشتم و نهم مهر جام حذفی را برگزار می کنیم. از 12 تا 20 مهر رقابت های باشگاهی در کل دنیا به دلیل فیفادی تعطیل است. 

وی افزود: بر همین اساس هیچ تعطیلی در رقابت های باشگاهی وجود ندارد چرا که سازمان لیگ در این تاریخ جام حذفی را برگزار می کند.


فتاحی با اشاره به زمان بندی رقابت های جام حذفی تصریح کرد: از ابتدا هم قرار بود مرحله یک سی و دوم جام حذفی در تاریخ ذکر شده با رقابت تیم های لیگ برتری و تیم های استانی انجام شود.


مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر درمورد این که آیا پرسپولیس می تواند دیدار مرحله یک سی و دوم خود را در تاریخ مشخص برگزار نکند یا خیر، گفت: طبق قانون بازی تیم هایی که سه بازیکن یا بیشتر در اردوی تیم ملی بزرگسالان دارند، در صورت موافقت خودشان به تعویق می افتد. در حال حاضر هم اگر پرسپولیس در اردوی آتی تیم ملی بیشتر از سه ملی پوش داشته باشد می تواند از سازمان لیگ درخواست کند تا بازی اش مقابل قشقایی شیراز در مرحله یک سی و دوم جام حذفی به زمان دیگری موکول شود. البته به طور حتم در این صورت برنامه دیدارهای پرسپولیس فشرده تر می شود.




۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن