تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819007256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپولیس برای تغییر زمان بازی درخواست بدهد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
پرسپولیس برای تغییر زمان بازی درخواست بدهد
پرسپولیس برای تغییر زمان بازی درخواست بدهد رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: پرسپولیس درخواست دهد می‌توانیم زمان بازی‌اش در جام حذفی را جابجا کنیم اما بازی‌های لیگ برایشان فشرده‌تر می‌شود.


به گزارش فرهنگ نیوز، غلامرضا بهروان درباره قرعه‌کشی جام حذفی گفت: خوشبختانه مشکل خاصی وجود نداشت و بدون مشکل این قرعه‌کشی برگزار شد. 
 
وی در مورد وضعیت پرسپولیس که باید بدون ملی‌پوشانش در جام حذفی بازی کند، افزود: ما به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنیم که مشکلی پیش نیاید اما اگر پرسپولیس درخواست بدهد و در صورتی که این تیم بیشتر از 3 ملی‌پوش داشته باشد می‌توانیم زمان بازی‌اش را جابجا کنیم اما باید بدانند که شاید بازی‌های لیگ برایشان فشرده‌تر شود.
 
بهروان تصریح کرد: این یک قانون کلی است که تیم 3 یا بیشتر ملی‌پوش داشته باشد و در صورتی که درخواست دهند می‌توان زمان بازی‌هایشان را جابجا کرد اما اگر تیمی یک یا 2 ملی‌پوش داشته باشد باید بازی کند. در این باره هم فقط ملی‌پوش تیم ملی بزرگسالان مدنظر ماست.
 
وی در مورد وضعیت تیم فوتبال نفت و بدهی‌های این تیم گفت: خریداران نفت مبایعه‌نامه‌ای را امضا کردند که در فدراسیون فوتبال است و بحثی هم در مورد طلبکاران وجود داشت که قرار بود تسویه شود. 
 
 


منبع: فارس


95/6/29 - 17:24 - 2016-9-19 17:24:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن