تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815360656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درمان هیلاری به شرط سفت شدن تحریم‌ها !


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: درمان هیلاری به شرط سفت شدن تحریم‌ها !
چوپان دروغگوی سابق زده تو کارِ تله شاپینگ و اخیراً صدا و سیمای خودمان هم آگهی‌هایش را پخش می‌کند!


اطبای قدیم با یک نگاه به شخصِ بدحال، مرض او را تشخیص می‌دادند. امروزه هم کسانی که طب سنتی می‌دانند، می‌توانند با نگاه به بیمار، او را معلوم‌الحال کنند! یعنی مشکلش را معلوم کنند. شاید در بین اطرافیان دونالد ترامپ هم از این طبیب‌ها پیدا شود!
    
از مدتی قبل نامزد ریاست جمهوری امریکا، بیماری رقیبش، هیلاری کلینتون، را تشخیص داده بود. بنده خدا خیلی هم هشدار داد و به کلینتون توصیه کرد زودتر به پزشک مراجعه کند! اما از آنجایی که درسِ چوپان دروغگو در کتاب‌های درسی مدارس امریکا وجود ندارد و طبیعتاً کلینتون قصه‌اش را نخوانده بود، حرف ترامپ را باور نمی‌کرد. چون فکر می‌کرد این هم مثل همان حرف‌های همیشگی‌اش پوچ و توخالی است و فقط جنبه تبلیغاتی دارد!


البته خودِ چوپان دروغگو هم الان دیگر یاد گرفته که چطوری دروغ بگوید و همه را سرکار بگذارد و پول به جیب بزند، آخر داستان هم قسر در برود و گیرِ گرگ نیفتد! چوپان سابق با همین استعداد زده توی کارِ «تله شاپینگ» یا فروش تلویزیونی و حسابی پولدار شده است. اخیراً صدا و سیمای خودمان هم برای اینکه از قافله عقب نماند آگهی‌هایش را پخش می‌کند. از قابلمه و کفش پیاده‌روی و خردکن گرفته تا قرص لاغری صد در صد طبیعی که در عرض یک ماه هشت کیلو وزن مردم را کم می‌کند بدون نیاز به رژیم و ورزش!!


مادرِ داعش __________________
ولی خب همان طور که عرض کردم هیلاری کلینتون نمی‌دانست که این حرفِ دونالد ترامپ در حکم آخرین فریادِ چوپان دروغگو است و اولین روده راستی است که در شکم ترامپ پیدا شده! تا اینکه نامزد دموکرات‌ها ناغافل وسط مراسم یادبود 11 سپتامبر نفسش بند آمد و ذات‌الریه‌اش عود کرد. البته انصافاً خانم کلینتون خوب ماجرا را جمع کرد و پیچاند به بازی! طوری وانمود کرد که تحت تأثیر مراسم قرار گرفته است. ولی به نظر من از آن همه گرد و خاکی که در قضیه 11 سپتامبر به پا شد، هیچ بعید نبود که یک خُرده‌اش به حلقِ هیلاری کلینتون رفته باشد. بالاخره از قدیم گفته‌اند که بعضی از کارها دودش به چشم خود آدم می‌رود!


به هر ترتیب حال و احوال نامزدی که امید اول ریاست جمهوری ایالات متحده بود، حالا خراب است و همه مانده‌اند که بالاخره چه می‌شود؟ همان کسی که مسئول تحریم‌های فلج‌کننده علیه ایران بود، کسی که او را مادرِ داعش می‌دانند، کسی که حالِ منطقه غرب آسیا را با پیگیری طرح «خاورمیانه جدید» به هم زد، حالا حالش بد است. او همه این کارها را بخاطر مقابله با جمهوری اسلامی ایران انجام داد. کلینتون و هم حزبی‌هایش الان حتماً به این فکر می‌کنند که چه چیزی می‌تواند حال او را خوب کند؟


 دمنوشِ گل‌گاوزبان _____________________
در این گیر و دار، مسئله FATF مطرح شده است. حرف و حدیث زیاد است و بحث و مناظره بین موافقان و مخالفان در گرفته است. ما هم چون سوادمان به فهم صحبت‌های کارشناسان قد نمی‌داد، ترجیح دادیم برویم متن توافق و اسناد مربوطه را بخوانیم!


آن چیزی که دستگیرمان شد این بود که چاره‌ای نداریم جز اینکه خودمان را تحریم کنیم، ولی جای نگرانی نیست چون اگر تحریم‌های خارجی را دور زدیم تحریم‌های داخلی را هم می‌توانیم دور بزنیم! هر جا هم که گیر کنیم دولت مهربان‌مان لطف می‌کند و نامه آرامش‌بخش برای‌مان می‌نویسد. نه از این آرامش‌بخش‌های معمولی، یک آرامش‌بخشی می‌نویسد که اثرش از صد تا دمنوشِ گل‌گاوزبان هم بیشتر است!


البته یک چیز را هنوز نفهمیده‌ایم، اینکه چرا بعضی از دولتی‌ها مسئله FATF را می‌اندازند گردنِ دولتِ قبل؟ اگر FATF چیز بدی است چرا از آن دفاع می‌کنند! اما اگر چیز خوبی است چرا پای دولتِ سابق را وسط می‌کشند! نکند می‌خواهند به این وسیله از دولت سابق قدردانی و بخاطر اتهامات قبلی از آن‌ها دلجویی کنند؟!


 شُل شدنِ تحریم‌ها ___________________
امریکایی‌ها هم از توافق ایران با FATF راضی به نظر می‌رسند. بالاخره آن‌ها هم دل دارند و دلشان برای تحریم‌ها تنگ شده است. حتی بعضی از تحلیلگران، ناخوش احوالیِ هیلاری کلینتون را بخاطر شُل شدنِ تحریم‌های ایران می‌دانند. بالاخره مادر است و جانش به جانِ بچه‌ای که زاییده بند است. همین تحلیلگران، درمان کلینتون را در جان گرفتنِ تحریم‌ها می‌دانند!
حتی یک آقای پزشکی در ایران پیدا شد که نسخه خوبی برای این مشکلات پیچید.
پا در میانیِ آن پزشکِ محترم، حکماً در همین راستا است! فکر کنم این پزشکِ عزیز، از همان طبیب‌های حاذق است که اولِ مطلب وصفشان رفت، حتی بالاتر. چون با یک نگاه نه تنها مرضِ هیلاری کلینتون را تشخیص داد، بلکه درمانش را هم پیدا کرد!


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن