تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815011669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری هفتمین جلسه کمیته هدایت تحصیلی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دراداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران: برگزاری هفتمین جلسه کمیته هدایت تحصیلی کمیته هدایت تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ،به منظور تحلیل و بررسی شرایط موجود هدایت تحصیلی دانش آموزان در مناطق بیست گانه آموزش و پرورش شهرستان های استان تشکیل جلسه داد.
۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ شهريور ساعت 20:20

خبرگزاری پانا+معاونت پرورشی +اداره کل شهرستانها

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران،جلسه کمیته هدایت تحصیلی تحت عنوان تحلیل و بررسی شرایط موجود و هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم دوره اول متوسطه با حضور علیرضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه،معاونت پرورشی و فرهنگی روسای ادارات دوره اول و دوم متوسطه ورییس اداره مشاوره  اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار گردید. در این جلسه ،سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل شهرستان های استان تهران  در سخنانی به موضوع هدایت تحصیلی به عنوان یک موضوع بین دستگاهی اشاره نمود و کل مجموعه آموزش و پرورش را متولی اصلی هدایت تحصیلی عنوان کرد و به نقش معلمان در آگاهی دادن و هدایت تحصیلی مطلوب دانش آموزان تاکید نمود. وی در ادامه افزود: برای اجرای هدایت تحصیلی صحیح باید اعضای کمیته هدایت تحصیلی در استان و به تبع آن ادارات و مدارس تابعه هماهنگی در روند و رویه اجرا داشته باشند . شایان ذکر است ، معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی صحیح و ارائه راهکارهای مناسب در کمیته هدایت تحصیلی، دانش آموزان را در سال تحصیلی جدید براساس استعداد، علایق،نیاز، جامعه و امکانات موجود به سمت آینده ی تحصیلی و شغلی روشن هدایت نماییم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن