تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804409150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آبي‌ها مقابل گربه سياه


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آبي‌ها مقابل گربه سياه
مصاف استقلال و ذوب، حسا‌س‌‌ترين بازي روز اول هفته هفتم ليگ برتر فوتبال است كه فردا برگزار مي‌شود.
نویسنده : سعيد احمديان 


هفته هفتم ليگ برتر فوتبال در حالي از فردا آغاز مي‌شود كه تعطيلي‌هاي پي‌در‌پي ليگ به بهانه بازي‌هاي تيم ملي اعتراض‌هاي زيادي را به همراه داشته است.  پس از برگزاري مسابقات اين هفته، ليگ دوباره سه هفته تعطيل مي‌شود تا تيم ملي براي بازي 15 مهر و 20 مهر با ازبكستان و كره جنوبي در انتخابي جام جهاني آماده شود. تعطيلي‌ها پي‌در‌پي ليگ در شرايطي است كه تازه  ليگ پس از يك تعطيلي چند هفته‌اي آغاز شده بود و حالا بار ديگر قرار است ترمز ليگ كشيده شود و دوباره از 23 مهر از سر گرفته شود. با اين حال در شرايطي هفته هفتم فردا و پس فردا برگزار مي‌شود كه تراكتور هفته گذشته توانست با توجه به توقف پرسپوليس در دربي به صدر جدول برسد.
 
استقلال – ذوب‌آهن، سه‌شنبه ساعت 19:30
منصوريان در اولين بازي پس از دربي، فردا شاگردانش را در يك بازي حساس مقابل ذوب‌آهن به ميدان مي‌فرستد. اين در حالي است كه نمايش آبي‌ها مقابل حريف سنتي‌شان چنگي به دل نزد و منصوريان نشان داد كه همچنان آبي‌پوشان روزهاي بحراني و دور از اوج‌شان را سپري مي‌كنند. آنها با چهار امتياز از شش بازي تنها به خاطر تفاضل گل بهتر است كه قعرنشين نيستند و در رده پانزدهم قرار گرفته‌اند و اين وضعيت سبب شده تا هواداران اين تيم هم ناراضي بودنشان را با جاي خالي سكوهاي اين تيم در بازي جمعه گذشته مقابل پرسپوليس نشان دهند. هرچند تساوي در دربي، ماندن منصوريان را در استقلال فعلاً تمديد كرده است، هرچند سرمربي جوان آبي‌ها كه با وعده‌هاي زيادي ابتداي فصل روي نيمكت آبي‌پوشان نشست، با نتايجي كه تا امروز با استقلال گرفته، همچنان روي لبه تيغ حركت مي‌كند و ادامه اين روند و جدا نشدن استقلال از قعر جدول مي‌تواند رؤياي منصوريان را خيلي زودتر از آنچه كه فكرش را مي‌كرد، تبديل به يك كابوس كند.
با اين حال استقلال در شرايطي برابر ذوب قرار مي‌گيرد كه آبي‌ها خاطره خوبي از رويارويي با سبزپوشان اصفهاني و مربي پرسپوليس‌شان يحيي‌ گل‌محمدي ندارند. به خصوص اينكه ذوب با گل‌محمدي در هشت ديدار گذشته ليگ برتر هرگز برابر استقلال شکست نخورده است. گل‌محمدي در هشت ديدار گذشته خود در ليگ برتر موفق به کسب به سه برد و پنج تساوي شده تا روند شکست‌ناپذيري خود را حفظ کرده باشد. سرمربي ذوبي‌ها در آخرين نبرد دو تيم در ليگ شانزدهم نيز موفق به کسب يک پيروزي و يک تساوي شده، اما آخرين جدال استقلال و گل‌محمدي به فينال جام حذفي بازمي‌گردد. ذوب‌آهن در فينال جام حذفي بعد از تساوي 120 دقيقه‌اي در جريان بازي توانست مانند ليگ چهاردهم استقلال را در ضربات پنالتي شکست دهد تا گل‌محمدي در جام حذفي نيز برابر استقلال بازنده نباشد.
 
اگرچه ذوبي‌ها در بازي‌هاي اخير با استقلال شكست‌ناپذير نشان داده‌اند، اما شاگردان گل‌محمدي در ليگ پانزدهم روزهاي خوبي را سپري نمي‌كنند و با دو باخت، سه مساوي و تنها يك برد در شش بازي اخير در رده نهم جدول قرار گرفته‌اند. شكست هفته گذشته‌شان مقابل تراكتور، آن هم در اصفهان انتقاد هواداران ذوب از تيم‌شان را به اوج رسانده تا جايي پس از پايان مسابقه هفته پيش، تماشاگران اصفهاني به شدت عليه گل‌محمدي شعار دادند. در اين شرايط بازي فردا همان‌طور كه براي آبي‌ها از حساسيت فوق‌العاده‌اي دارد، براي ذوبي‌ها هم اهميت زيادي دارد و اين مسئله مي‌تواند نبرد دو تيم را جذاب‌تر از هميشه كند.
 
تراكتور – سياه‌جامگان، سه‌شنبه ساعت 19:30
در يكي ديگر از بازي‌هاي حساس سه‌شنبه، صدرنشين ليگ برتر در تبريز ميزبان سياه‌جامگان است. شاگردان امير قلعه‌نويي با 12 امتياز از شش بازي و به دليل تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپوليس، به صدر جدول رسيده‌اند و از همين هفته‌هاي اول يك مدعي جدي براي جام پانزدهم نشان داده‌اند. تراكتور در شش هفته گذشته با سه برد و سه مساوي شكستي در كارنامه‌اش نداشته و امير قلعه‌نويي و شاگردانش در بازي خانگي مقابل سياه‌جامگان به دنبال ادامه صدرنشيني هستند. در سوي ديگر سياه‌جامگان كه فصل گذشته در دقيقه 90 در ليگ ماندني شد، ليگ پانزدهم را خوب آغاز كرده و با 9 امتياز در رده ششم قرار دارد و به نظر مي‌رسد تبريزي‌ها مسابقه آساني برابر تيم فرهاد كاظمي نخواهند داشت.
 
برنامه ساير بازي‌هاي فردا
صباي قم – سايپا، ساعت 18:30
استقلال خوزستان – پيكان، ساعت 18:40

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن