تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817190776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیا گلکسی S8 زودتر عرضه خواهد شد؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب سایت تک فارس - امید بصیری: طبق گزارشات ممکن است سامسونگ در برنامه ی خود مبنی بر عرضه ی گلکسی S8 در زمان مقرر سالانه به دلیل مشکلات پیش آمده برای نوت ۷ تغییراتی ایجاد کند.
 
 
زمان عرضه ی S8 با توجه به مشکلات نوت ۷ ممکن است تغییر کند



حدود یک هفته از درخواست سامسونگ از مشتریان خود مبنی بر پس دادن نوت ۷ برای تعویض رایگان آن به دلیل مشکلات باتری که منجر به آتش گرفتن و منفحر شدن آن می شد گذشته است. سامسونگ عرضه ی این گوشی در سطح جهانی را متوقف کرده است و به نظر تا زمانی که بتواند جایگزینی این گوشی را کامل کند همچنان شاهد ممنوع بودن فروش این گوشی خواهیم بود چرا که مشتریانی که شاید مایل باشند دستگاه های حال حاضر خود را عوض کنند باید بتوانند اولویت بندی کنند. فقط در آن صورت است که فروش ادامه خواهد داشت و این شرکت هنوز زمان مشخصی را برای آن اعلام نکرده است.

تحلیل گران بر این باور هستند که این مسئله باعث خواهد شد تا سامسونگ زمان عرضه ی گلکسی S8 در سال آینده را کمی به جلو تر بیاورد. این موضوع، احتمال منطقی و عقلانی ای است چرا که سامسونگ احتمالاً نتواند فروش بالایی را در مسئله ی نوت ۷ متحمل شود به همین خاطر شاید دست به عرضه ی زود هنگام S8 بزند. سامسونگ حدود دو هفته پس از عرضه ی رسمی نوت ۷ مجبور به پس گرفتن آن شد و هنوز هم تاریخ مشخصی برای عرضه ی دوباره ی آن در نظر ندارد. کارشناسان بر این باور هستند که عرضه ی آن در برخی بازار های کلیدی مثل ایالات متحده ممکن است تا ماه اکتبر طول بکشد.

سامسونگ باید این فرصت از دست رفته ی چند هفته ای را به نحوی جبران کند و از آنجایی که این شرکت سعی زیادی در اعتماد سازی دوباره در مشتریان و به نوعی جبران اعتماد از دست رفته ی آن ها خواهد کرد می توانیم انتظار یک هجمه ی عظیم برای تهیه ی دوباره این گوشی را شاهد باشیم. تحلیل گران باور دارند که ارائه ی یک پرچم دار جدید می تواند گام منطقی ای در برخورد با این موضوع باشد.
 
ارائه ی زود هنگام گلکسی S8 می تواند راه حل سامسونگ برای کاهش ضرر هایش از باز پس گیری نوت ۷ باشد و سامسونگ باید هزینه ی زیادی بکند تا به مشتریان که به نوت ۷ حالا به عنوان یک وسیله نا امن نگاه میکنند تلقین کند که این وسیله امنیت کافی دارد. به همین جهت منطقی تر است تا سامسونگ بر روی عرضه ی یک نسخه جدید تر از پرچم دار بعدی خود یعنی S8 تمرکز کند تا هزینه های تبلیغاتی خود را کاهش دهد.

این تمامی حدسیاتی بود که می شد درباره ی گلکسی S8 زد در حالی که این شرکت هنوز هیچ اظهار نظر رسمی ای در این باره نکرده است. سامسونگ معمولا سری S خود را در کنفرانس جهانی موبایل(MWC) در ماه فوریه عرضه می کند پس هنوز کمی زود است که در این باره حرف بزنیم. اینکه سامسونگ چقدر زود تر از نمایشگاه جهانی موبایل سال آینده می تواند این گوشی را عرضه کند چیزی است که همگان در حال حدس زدن آن هستند.





۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن