تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820759435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدیه جالب یک پسربچه به کودکان سرطانی+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: هدیه جالب یک پسربچه به کودکان سرطانی+عکس
یک پسر 10 ساله آمریکایی بعد از چند سال بلند کردن موهای خود، آنها را برای تولید کلاه‌گیس برای کودکان مبتلا به سرطان اهدا کرد.
آفتاب‌‌نیوز : روزنامه «فرهیختگان» به نقل از «تلگراف» نوشت: «توماس مور» اهل مریلند چندی پیش ویدئویی را تماشا می‌کرد که در آن دختری 5 ساله به خاطر درمان سرطان تحت شیمی‌درمانی قرار گرفته و به همین دلیل موهایش را از دست داده بود. او بعد از آن تصمیم گرفت موهایش را بلند کند تا بتواند آن را به این دختر بچه هدیه دهد. او فقط می‌خواست موهایش آنقدر بلند شود که بتواند با اهدای آن به این دختر بچه مبتلا به سرطان او را خوشحال کند. توماس در نهایت بعد از دو سال بلند کردن مو توانست آن را کوتاه کند و با اهدای آن سه کلاه‌گیس برای کودکان مبتلا به سرطان تولید شد. تصاویر قبل و بعد از کوتاه کردن موهای توماس بیش از 55 هزار مرتبه در توئیتر منتشر شد. او از این کارش بسیار خوشحال است و امیدوار است بتواند دیگران را هم خوشحال کند.





۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن