تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820112292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشریح وضعیت بیماری های قلبی در ایران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزایر مهر: وزیر بهداشت از متخصصین قلب و عروق به عنوان نجات بخش ترین گروه پزشکی نام برد.

دکتر سید حسن هاشمی سه شنبه شب در هجدهمین کنگره بین المللی تازه‌های قلب و عروق در مرکز همایش های برج میلاد تهران، افزود: آمار مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی در ایران بالاست و از این جهت حتی می‌توان گفت رکورددار هستیم.

وی از متخصصین قلب و عروق به عنوان نجات بخش ترین گروه‌های پزشکی نام برد و گفت: رشته قلب و عروق در ایران جایگاه مناسبی در جهان دارد.

وزیر بهداشت با بیان این مطلب که دولت باید از رشته قلب و عروق حمایت و برای آن هدف گذاری کند، افزود: طی سه سال گذشته اقدامات زیادی در زمینه بیماری های قلبی صورت گرفته و در حدود ۵۰ بیمارستان به تجهیزات این رشته پزشکی مجهز شده اند.

هاشمی ادامه داد: از برنامه‌های ما این بوده که طی ۱۰ سال آینده عوارض و خطرات بیماری‌های قلب و عروق را تا ۲۵ درصد کاهش داده و بر همین اساس دو داروی جدید درمان بیماری‌های قلبی عروقی تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

وی گفت: ۵۰ درصد به تخت های ویژه کشور طی دو سال گذشته اضافه شده و امیدواریم طی یک سال و نیم آینده آن را به مرز صد در صد برسانیم هرچند که اصل کار در زمینه کاهش بیماری‌های قلبی و عروقی، پیشگیری از بروز بیماری است

وزیر بهداشت با اعلام اینکه در حال حاضر حاشیه شهرها تحت پوشش شبکه بهداشت قرار گرفته است، افزود: به ازای هر ۱۰۰۰ نفر یک بهورز آقا و یک بهورز خانم فعالند. همچنین به ازای هر ۲۵ هزار تا ۵۰ هزار نفر یک مرکز جامع خدمات سلامت داریم.

هاشمی همچنین گفت: در حال حاضر برای ۵۱ میلیون نفر در کشور پرونده الکترونیک سلامت تشکیل داده ایم و ۹۵ درصد مردم دفترچه بیمه درمانی دارند.

هجدهمین کنگره بین المللی تازه‌های قلب و عروق ایران از ۲۳ تا ۲۶ شهریور ۹۵ در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد تهران در حال برگزاری است.




۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن