تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820856469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آتش‌بس سوریه تاکنون 199 بار نقض شده است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آتش‌بس سوریه تاکنون 199 بار نقض شده است
مرکز روسی حمیمیم در سوریه که وظیفه‌اش نظارت بر آتش‌بس در سوریه است، با اعلام اینکه آتش‌بس در سوریه از آغازش 199 بار از سوی افراد مسلح نقض شده است، اعلام کرد که توافق شده است کاروان کمک‌های انسانی در 18 سپتامبر به معضمیه شام برسد.
آفتاب‌‌نیوز :

ولادیمیر سافچینکو، رئیس مرکز روسی حمیمیم در سوریه امروز (شنبه) اعلام کرد که توافقی برای عبور کاروان کمک‌های انسانی به شهر معضمیه در حومه دمشق در 18 سپتامبر حاصل شده است.


وی گفت: دولت سوریه عبور کاروان کمک‌ها به اراضی تحت کنترل خود را تضمین می‌کند اما مساله امنیت کاروان درهنگام عبورش از اراضی تحت تصرف مخالفان "میانه‌رو" که فقط آمریکا می‌تواند بر آن تاثیر بگذارد، هنوز تضمین نشده است.


به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، مرکز حمیمیم تاکید کرد، تعداد نقض‌های آتش‌بس از سوی افراد مسلح در سوریه ظرف 24 ساعت گذشته به 55 بار رسیده است و از زمان اجرایی شدن این آتش‌بس در 12 سپتامبر تعداد نقض‌ها به 199 بار می‌رسد.






۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن