تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804509644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مورینیو: منچستریونایتد یک روزه ساخته نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: به نقل از گاردین، ژوزه مورینیو و تیمش باید پنجشنبه در لیگ اروپا برابر فاینورد به میدان برود. این اولین حضور مورینیو در این لیگ است. یونایتد بعد از شکست در داربی امیدوار است بتواند با نتیجه در هفته‌های پیش‌رو، این شکست را به دست فراموشی بسپارد.

منچستریونایتد در فغصل نقل و انتقالات با 110 میلیون یورو پل پوگبا را از منچستریونایتد به خدمت گرفت تا رکورد جهان را در این زمینه به خود اختصاص دهد. این در حالی بود که تیم‌های بزرگ دیگری نیز به دنبال این بازیکن بودند.

مورینیو درباره جذب پوگبا گفت: به خدمت گرفتن پل پوگبا کار آسانی نبود. او در صبح یک تماس تلفنی از یکی از مربیان تیم‌های مطرح اروپا (زین الدین زیدان) داشت و من بعد از ظهر یک تماس با او داشتم و خیلی تلاش کردم تا او را متقاعد به آمدن به یونایتد کنم. از تعداد زیادی پیام کوتاه و تلفن برای به خدمت گرفتن پوگبا استفاده کردم.

مورینیو درباره حضور نداشتن یونایتد  در این فصل لیگ قهرمانان گفت: لیگ قهرمانان بدون منچستریونایتد لیگ قهرمانان نیست و منچستریونایتد نیز بدون لیگ قهرمانان، منچستریونایتد نیست. برای رسیدن به لیگ قهرمانان باید در لیگ برتر نمایش خوبی داشته باشیم. به همین خاطر مهمترین موضوع در حال حاضر به دست آوردن اعتماد به نفس مورد نیاز است که ما در حال حاضر در حال انجام دادن آن هستیم. من قبول دارم بعد از رفتن فرگوسن باشگاه رو به عقب رفته و از دوران اوج خود فاصله گرفته است. مهمترین مثالی که می‌توانم برای شما بگویم این است که دیگر در لیگ قهرمانان حضور نداریم. برای هواداران یونایتد در حال حاضر رسیدن به شرایط خوب مدنظر است و در کنار آن نیز سبک بازی اهمیت بالایی دارد و من از این موضوع خوشحال هستم. لیگ برتر مثل یک ماراتن است و مهم نیست که شروع خوبی داشته باشید و مهم داشتن یک پایان خوب است.

منچستریونایتد در فصل نقل و انتقالات به تمام اهداف خود دست یافت و توانست اریک بایلی، هنریک میختاریان، پل پوگبا و زلاتان ایبراهیموویچ را به خدمت بگیرد تا تمام نیازهای خود را برطرف کرده باشد.

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ ادامه داد: من خیلی به تیم خوشبین هستم. روم یک روزه ساخته نشد و ساختن منچستریونایتد نیز همینطور خواهد بود. حقیقت این است که آنها دوست دارند برای تیم کار کنند و من از احساس مسئولیت و شور  و شوقی که بازیکنان در تمرین دارند، رضایت دارم. ویژگی‌های خیلی خوبی را در تیمم می‌بینم و امیدوارم هستم که این خوشبینی با کسب نتیجه همراه باشد. حس می‌کنم در خانه هستم و به هیچ وجه حسی غریبی در اولدترافورد ندارم. من از این شرایط خیلی لذت می‌برم و فکر می‌کنم هم من و هم باشگاه از این رابطه حرفه‌ای و خاص لذت ببریم. پیش‌تر بازیهای زیادی را در اولدترافورد برگزار کرده بودم و صرف نظر از برد و باختی که نصیب من شده از جوی که در ورزشگاه بوده است خیلی لذت بردم و خوشحال شدم. این حضور در اولدترافورد یکی از زیباترین دوران زندگی مربیگری من بوده است.





۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن