تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821259394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوریان بدون برد در مصاف با گل محمدی


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: منصوریان بدون برد در مصاف با گل محمدی
سرمربی استقلال در پنج مصاف قبلی خود با ذوبی ها موفق به کسب برد نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان از نبرد با ذوب آهن خاطرات خوبی ندارد. سرمربی حال حاضر استقلال در دو فصل گذشته برابر یحیی و ذوب آهن نتایج قابل قبولی را کسب نکرده و هیچگاه موفق به شکست سبزهای اصفهانی نشده است.  
نبرد منصوریان و گل محمدی در لیگ پانزدهم در دیدار رفت با تساوی بدون گل به پایان رسید ولی شاگردان گل محمدی در دیدار برگشت موفق شدند تا نفت تهران را با نتیجه یک بر صفر از پیش روی بردارند. در لیگ چهاردهم نیز تقابل این دو سرمربی با نتیجه هایی همراه شد که باز هم به نفع منصوریان نبود. در لیگ چهاردهم نیز اولین دیدار این دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید اما ذوب آهن در دیدار برگشت توانست با نتیجه 5 بر 3 نفت تهران را شکست دهد تا سنگین ترین شکست نفت تهران را رقم زده باشد.  
دو سرمربی جوان لیگ برتر فینال جام حذفی را در پایان لیگ چهاردهم نیز برگزار کردند که این دیدار نیز با نتیجه سه بر یک با برتری سبزپوشان به پایان رسید تا منصوریان در پنج تقابل خود با گل محمدی به برد دست نیافته باشد.

17:36  1395/06/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن