تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805049065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری مسابقات ورزشی باعث ایجاد نشاط اجتماعی بین کارگران می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در حاشیه صعود کارگران کشور به قوشاداغ اهر عنوان شد؛
برگزاری مسابقات ورزشی باعث ایجاد نشاط اجتماعی بین کارگران می‌شود

صعود کوهنوردان کارگر کشور به کوه قوشا داغ اهر


شناسهٔ خبر: 3771458 - شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
استانها > آذربایجان شرقی

.jwplayer{ display: inline-block; } اهر- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: تعداد ۲۲۴ کوهنورد به کوه قوشاداغ اهر صعود کردند که حرکت فوق‌العاده خوبی درزمینهٔ ورزشی کارگران محسوب می‌شود. به گزارش خبرنگار مهر، بیش از ۲۰۰ کوهنورد کارگرخانم و آقا از ۲۴ استان کشور در همایش سراسری صعود به قله سه هزار و ۱۵۰ متری قوشا داغ اهر شرکت کردند و پس از طی مسافتی پنج ساعته توانستند پرچم کشورمان بر فراز این قله را به احتزاز در بیاورند و در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح و هدایای یادبودی از تیم های حاضر قدردانی شد. مراسم اختتامیه این صعود نیز با حضور مدیر کل تعاون آذربایجان شرقی، کار و رفاه اجتماعی، مدیر امور اجتماعی این اداره کل و رئیس هیات ورزش کارگران استان، رئیس انجمن کوهنوردی فدراسیون ورزش کارگری، فرماندار و روسای دستگاه های اجرایی شهرستان اهر برگزار شد. برگزاری مسابقات ورزشی باعث ایجاد نشاط اجتماعی بین کارگران می‌شود مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در حاشیه این صعود سراسری به خبرنگار مهر گفت: طبق برنامه قرار بود اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی او مسابقه کشوری را درزمینهٔ ورزشی در استان برگزار کند. میراحد حسینی افزود: یکی از این رویدادهای کشوری ورزشی، کوهنوردی بود که در راستای ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی در بین کارگران عزیز در شهرستان اهر انجام شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی بابیان اینکه کوهنوردان ۲۴ استان کشور در شهرستان اهر حضور یافتند ابراز داشت: تعداد ۲۲۴ کوهنورد به کوه قوشاداغ اهر صعود کردند که حرکت فوق‌العاده خوبی درزمینهٔ ورزشی کارگران محسوب می‌شود. حسینی با مناسب خواندن شرایط صعود کارگران سراسر کشور به کوه قوشاداغ اهر عنوان کرد: به امید خداوند امسال یک مسابقه ورزشی دیگر در بین کارگران میهن عزیزمان در رشته ژیمناستیک خواهیم داشت که این روند می‌تواند به ایجاد روحیه مناسب در کارگران عزیز کمک کند. سومین صعود کارگران سراسر کشور به کوه قوشاداغ اهر انجام شد دبیر انجمن کوهنوردی کارگران کشور نیز در حاشیه این برنامه ورزشی به خبرنگار مهر گفت: بانوان و آقایان کوهنورد از ۲۴ استان کشور با حضور در شهرستان اهر به کوه قوشاداغ این شهرستان صعود کردند. فرجی پور اظهار داشت: این برنامه سومین صعود کارگران سراسر کشور به کوه قوشاداغ اهر بود که با موفقیت انجام شد و قبل از آذربایجان شرقی استان‌های گیلان و قزوین میزبان کارگران کوهنورد از سراسر کشور بودند. دبیر انجمن کوهنوردی کارگران کشور تعداد کارگران صعودکننده به کوه قوشاداغ اهر را ۲۲۴ کوهنورد عنوان کرد و عنوان کرد: تمامی عزیزان حضور یافته در این رویداد ورزشی کارگران کارخانه‌ها و شرکت‌ها هستند که از ساعت پنج صبح صعود را آغاز و درنهایت قله را فتح کردند.

وی اجرای برنامه های کوهنوردی برای کارگران را پس از کار و فعالیت درراه اقتصاد کشور حرکتی در جهت سلامت آنان دانست و گفت: ما در هرماه در یک استان برنامه کوهنوردی داریم که پس از فراخوان شدن از سوی فدراسیون در محل موردنظر حضور می‌یابند. فرجی پور در مورد برنامه‌های آینده این فدراسیون عنوان داشت: برنامه ماه بعد کارگران عزیز صعود بانوان کارگر به قله کولک چال استان تهران خواهد بود که از هر استان ۲ نفر به نمایندگی از استان حضور خواهند یافت و پس‌ازآن صعود به قله‌های استان‌های کهکیلویه و بویر احد، کرمان و همدان در برنامه کوهنوردان عزیز خواهد بود. دبیر انجمن کوهنوردی کارگران کشور با ابراز رضایت از برگزاری صعود کارگران سراسر کشور به کوه قوشاداغ اهر گفت: همکاری مسئولان استان آذربایجان شرقی و شهرستان اهر در سطح بالایی بود که از همه عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنیم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن