تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816384741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرزانه: اعتراضی به پنالتی نفت نداشتم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فرزانه: اعتراضی به پنالتی نفت نداشتم
سرمربی استقلال اهواز می‌گوید اعتراضی به پنالتی نفت مسجد سلیمان نداشته و معتقد بوده یک خطای پنالتی برای تیمش گرفته نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا فرزانه با اشاره به شرایط استقلال اهواز گفت: هفته قبل نمایش خوبی مقابل نفت مسجد سلیمان داشتیم و توانستیم بعد از گلی که در ابتدای مسابقه دریافت کردیم به بازی برگردیم و عملکرد قابل قبولی ارائه کنیم اما متاسفانه در لحظات آخر بازی برده مساوی شد و به یک امتیاز رسیدیم.
او در مورد اعتراض‌هایی که به داوری بازی اخیرشان داشت، اظهار کرد: بحثی مطرح شد و من اعتراضم را به پنالتی گفتم که منظور بنده پنالتی نفت مسجد سلیمان نبود بلکه معتقد بودم خطای داخل محوطه روی حسین مالکی بازیکن خودمان گرفته نشده است و ناراحتی بنده بخاطر این موضوع بود.
سرمربی استقلال اهواز ادامه داد: اگر صحبت‌های بنده موجب ناراحتی کسی شده عذرخواهی می‌کنم ولی امیدوارم داوری‌های لیگ یک بهتر شود و نظارت بیشتر باشد تا تیمی مثل ما که تمام اعضای آن از مدیرعامل تا کادر فنی و هواداران زحمت می‌کشند متضرر نشوند؛ امیدوارم داوران لیگ دسته اول قضاوت درستی داشته باشند چون واقعا ما چند بار مثل بازی نفت مسجد سلیمان و هفته اول مقابل خونه به خونه ضرر کردیم و به امتیازاتی که حقمان بود نرسیدیم.
فرزانه با بیان اینکه شرایط خوبی برای دیدار فردا مقابل راه‌آهن داریم، عنوان کرد: بازیکنان ما از نظر ذهنی، روحی و بدنی آماده این مسابقه هستند و خوشبختانه شرایط خوبی داریم؛ تمرینات منظم و خوبی طی روزهای اخیر برگزار کردیم و امیدواریم برابر راه‌آهن دست پُر از زمین خارج شویم چراکه نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کردیم و آنالیز خوبی از این تیم داشتیم.
او اضافه کرد: راه‌آهن مسابقه قبل را پیروز شده و جزء تیم‌های با سابقه ایران است که اکنون از مربی خوبی مثل آقای پاشازاده بهره می‌برد ولی ما هم استقلال اهواز هستیم و آمادگی بالایی داریم تا از این تیم امتیاز بگیریم و دست پُر به اهواز برگردیم تا دل هواداران را شاد کنیم؛ در بحث دفاعی کار زیادی انجام دادیم و امیدواریم بتوانیم مثل هفته‌های اخیر نمایش خوبی داشته باشیم.
سرمربی استقلال اهواز با اشاره به حمایت تماشاگران‌شان در مسابقه اخیر گفت: دست تمام هوادارانمان را می‌بوسم چون واقعا از ما پشتیبانی می‌کنند؛ بعضی از آنها در بازی قبل به من گفتند چند سال بود چنین فوتبالی از استقلال اهواز ندیدیم؛ درست است بنده در زمان فوتبالم مدافع بودم ولی در پست مربیگری دوست دارم تیمم هجومی باشد و حمله کند.
فرزانه ابراز کرد: باز هم می‌خواهم هواداران استقلال اهواز مثل قبل صبر پیشه کنند و بیشتر حامی ما باشند چون واقعا باشگاه و جوانان تیم شبانه‌روزی زحمت می‌کشند تا خواسته تماشاگران برآورده شود؛ خدا را شکر هفته‌های اخیر شرایط خوب بود و امیدوارم در ادامه فصل نتایج قابل قبولی بگیریم.

14:58  1395/06/26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن