تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819972708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طعنه هواوی به آیفون 7 پلاس اپل


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب سایت فارنت - علی ارغوان: اپل چند شب گذشته آیفون 7 پلاس را با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی معرفی کرد. حالا هواوی از فرصت برای طعنه به اپل استفاده کرده و می‌گوید سال‌ها پیش دوربین دوگانه را در گوشی‌هایش داشته است.
 
 
طعنه هواوی به آیفون 7 پلاس اپل و دوربین دوگانه آن: به جمع ما خوش آمدی!



دوربین دوگانه آیفون 7 برای زوم اپتیکال تا 2 برابر بدون کاهش کیفیت و البته ایجاد افکت عمق میدان گنجانده شده است. با وجود این‌که کاربرد دوربین دوگانه در گوشی‌های پی 9 و Honor 8 هواوی متفاوت است اما هواوی در اکانت توییتر و فیس‌بوک خود به کوپرتینو طعنه زده و ادعا می‌کند از 2 سال پیش در گوشی‌هایش دوربین دوگانه را داشته است. اگر به خاطر داشته باشید +Honor 6 اولین گوشی هواوی با دوربین دوگانه بود که دو سال پیش معرفی و عرضه شد. حالا هواوی در این‌باره نوشته است: «هیچ‌وقت دیر نیست! به جشن ما خوش آمدی. منتظرت بودیم oo#»

 
طعنه هواوی به آیفون 7 پلاس اپل و دوربین دوگانه آن: به جمع ما خوش آمدی!



 
کانال رسمی هواوی موبایل ایران نیز ساعاتی پیش در همین زمینه پستی را منتشر کرد:

 
طعنه هواوی به آیفون 7 پلاس اپل و دوربین دوگانه آن: به جمع ما خوش آمدی!



البته این موضوع را نیز باید در نظر داشته باشیم که اچ‌تی‌سی و ال‌جی احتمالاً اولین سازنده گوشی‌های هوشمند نوین با دوربین دوگانه در بیش از 5 سال پیش بودند. HTC Evo 3D و LG Optimus 3D هر دو از دوربین دوگانه برای گرفتن تصاویر سه‌بعدی استفاده می‌کردند و پس از آن HTC با One M8 برای گرفتن تصاویری با عمق میدان کم از دوربین دوگانه بهره گرفت.

 
طعنه هواوی به آیفون 7 پلاس اپل و دوربین دوگانه آن: به جمع ما خوش آمدی!



اما کاربرد دوربین دوگانه در Huawei P9 و Honor 8 استفاده از سنسور مونوکروم برای ثبت تصاویری با دامنه دینامیکی و کیفیت بالاتر است. شاید بتوان نزدیک‌ترین دوربین دوگانه به آیفون 7 پلاس را دوربین‌های LG G5 یا LG V20 دانست که برای گرفتن تصاویر واید با گستره دید بیشتر از این چینش استفاده می‌کنند.





۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن