تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ كس نيتى را در دل پنهان نمى‏كند، مگر اينكه خداوند آن نيت را (در رفتار و كردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805326372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش زنده؛ سیاه جامگان 1 - صبا 1


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش زنده؛ سیاه جامگان 1 - صبا 1
گل دقیقه 43 پیام ملکیان را احمد حسن‌زاده در دقیقه 56 برای صبا جبران کرد تا در دومین بازی متوالی برای این تیم گل بزند.

به گزارش "ورزش سه"، سیاه جامگان پس از دو پیروزی، دو تساوی و تنها یک باخت در پنج هفته اخیر و با توجه به کسب 3 امتیاز در دیدار خارج از خانه گذشته مقابل گسترش فولاد روحیه بالایی دارد و از ساعت 17 امروز که به مصاف صبای قم رفته به دنبال تداوم روند خوب است ولی طرف مقابل آنها نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد طلسم نرسیدن به برد در این فصل را بشکند و با شکست حریف خود بتواند از پایین جدول نجات پیدا کند.  
با گزارش زنده بازی سیاه جامگان و صبا همراه "ورزش سه" باشید:  
هفته ششم لیگ برتر ؛ تاریخ: 95/6/25 ؛ ساعت: 17
استادیوم: ثامن الائمه مشهد؛  تماشاگر: 500 نفر
داور: یاسر همرنگ؛ کمک‌ها: محمدحسین طالقانی، حمزه‌علی سلیمی و حسین زیاری / ناظر: رسول فروغی
اخطار: موسی ترائوره(47)- رضا شربتی(60) از سیاه جامگان حامد لک(33) - میلاد ابطحی(55) از صبا از صبای قم  
سیاه جامگان:
محمد ناصری، محمدرضا خانزاده، میثم حسینی، حمیدرضا علی‌عسگری، رضا شربتی، مصطفی احمدی، رضا درویشی، پیام ملکیان، ایوب کلانتری، سعید دقیقی(62- روح‌الله سیف‌اللهی) و موسی ترائوره
سرمربی: فرهاد کاظمی    
صبای قم:
حامد لک، مسعود حق‌جو، هاشم بیک‌زاده، قاسم دهنوی، پویا سیف‌پناهی، وحید علی‌آبادی، میلاد ابطحی، سید مهدی حسینی، کیوان امرایی، احمد حسن‌زاده و رضا عنایتی
سرمربی: صمد مرفاوی     شرح گل:    1-0 (سیاه جامگان): در دقیقه 43 بازیکنان سیاه جامگان پس از کار تیمی خوب توپ را به سمت چپ زمین بردند که شربتی آن را با ارسال زمینی به محوطه جریمه فرستاد و ملکیان از راه رسید و از بین بیک‌زاده و دهنوی با شوت محکم دروازه صبا را باز کرد. 1-1(صبای قم): پاس عالی بلند ابطحی از میانه زمین را حسن‌زاده با شوت روی پا و سر ضرب تبدیل به گل کرد.     شرح نیمه اول
با توجه به اینکه صبا تراکم زیادی در میانه زمین ایجاد کرده بود به دنبال استفاده از تک موقعیت‌ها بود ولی سیاه جامگان با شوت دقیقه یک درویشی زنگ خطر را برای شاگردان مرفاوی به صدا درآورد و پس از آن هم تا دقیقه 20 فرصت‌های بسیار زیادی داشت که بی‌دقتی مهاجمان مشهدی و عملکرد خوب لک آنها را از رسیدن به گل ناکام گذاشت؛ با وجود اینکه صبا در جناحین ضعیف نشان داده بود اما سیاه جامگان اصرار به نفوذ از بین مدافعان صبا داشت که تاکتیک آنها بی‌ثمر بود. صبا که بیشتر روی ضد حملات برنامه داشت تنها دو موقعیت جدی روی دروازه سیاه جامگان داشت و البته یک گل هم زد که در شرایط مشکوکی آفساید گرفته شد؛ در لحظات پایانی بازی سیاه جامگان با پاس‌های پیاپی قصد گرداندن بازی و ایجاد فرصت گلزنی داشت که بالاخره در دقیقه 44 حملات پر دامنه آنها نتیجه داد و ملکیان موفق شد پاس شربتی را تبدیل به گل کند و تیم میزبان با پیروزی یک بر صفر به رختکن برود.     لحظات حساس:
  دقیقه 2: شربتی نخستین موقعیت جدی بازی را خلق کرد؛ او پاس کلانتری را از پشت محوطه جریمه شوت زد اما ضربه این بازیکن با فاصله کمی از کنار دروازه به اوت رفت.
دقیقه 3: پاس در عمق عنایتی، حسن‌زاده را در موقعیت تک به تک با ناصری قرار داد که او پس از دریبل دروازه‌بان سیاه جامگان توپ را به تور کنار دروازه زد. دقیقه 6: نفوذ ملکیان به محوطه جریمه صبا و ضربه پای چپ او را لک به خوبی دفع کرد و به کرنر زد. دقیقه 7: درویشی پشت محوطه جریمه توپ را به دقیقی سپرد اما شوت کم قدرت مهاجم سیاه جامگان به آرامی از کنار تیرک عمودی دروازه عبور کرد. دقیقه 10: شوت امرایی در شرایط نامتعادلی زده شد که توپ او پس از برخورد به خانزده در اختیار ناصری قرار گرفت.
دقیقه 14: ارسال علی‌عسگری از جناح راست زمین را دقیقی با ضربه سر زد که لک به راحتی توپ را جمع کرد.
دقیقه 14: ترائوره در موقعیت تک به تک با لک قرار گرفت ولی ضربه بی‌دقت و کم قدرت او را لک درازکش در اختیار گرفت.
دقیقه 15: شربتی با نفوذ عالی از بین مدافعان صبا در موقعیت بسیار خوبی قرار داشت اما شوت آخر زمینی او خوب نبود و پس از دفع لک، حق‌جو با شوت محکم توپ را از مقابل دروازه صبا دور کرد.
دقیقه 15: کلانتری بازیکن اسبق صبا و فعلی سیاه جامگان با شوت ناگهانی خود قصد باز کردن دروازه صبا را داشت اما توپ او راه اوت را پیش گرفت.
دقیقه 17: شوت بیرون پای دهنوی را انصاری از گوشه دروازه سیاه جامگان جمع کرد. دقیقه 20: سانتر امرایی را عنایتی با ضربه سر زد که ناصری به راحتی آن را مهار کرد. دقیقه 24: خانزاده توپ ارسالی از روی نقطه کرنر را بدر موقعیت بسیار خوبی روی خط 6 قدم با ضربه سر زد ولی باز هم لک مانع گلزنی سیاه جامگان شد. دقیقه 30: پاس دقیق حسن‌زاده به عنایتی او را در فرصت بسیار خوبی قرار داد که مهاجم صبا با ضربه بغل پا دروازه سیاه جامگان را باز کرد اما کمک داور به طرز مشکوکی این صحنه را آفساید گرفت. دقیقه 35: پاس به عقب دقیق از امرایی به پشت محوطه جریمه را حسن‌زاده با شوت سر ضرب زد که باز هم توپ او راهی به دروازه سیاه جامگان پیدا نکرد. دقیقه 38: شوت راه دور امرایی را ناصری با شیرجه بلند به سمت چپ زمین فرستاد. دقیقه 64: شوت حسینی از فاصله 25 متری از بالای دورازه سیاه جامگان به اوت رفت. دقیقه 66: سانتر حسینی از جناح چپ زمین را عنایتی با ضربه سر به اوت زد.  

در حاشیه:
* سیاه جامگان بدون محروم پا به این مسابقه گذاشته اما حمیدرضا دیوسالار مدافع و ساکت الهامی مربی صبا به دلیل اخراج در مسابقه قبل از همراهی صبا باز ماندند.
* مسعود حق‌جو بازیکن باتجربه صبا پس از یک بازی دوباره به ترکیب این تیم بازگشته و در قلب خط دفاع قرار گرفته است.
* کریم اسلامی موثرترین بازیکن صبا در این فصل برابر سیاه جامگان  نیمکت‌نشین است.
* صبا برای نخستین بار در این فصل از پیراهن دوم و آبی رنگ خود استفاده کرده است. * پیش از شروع مسابقه فرهاد کاظمی و دستیارانش به سمت کادر فنی صبا رفتند. * عنایتی پس از اینکه گلش آفساید اعلام شد اعتراض شدیدی به کمک داور و داور مسابقه داشت. * کارت زرد اول بازی بخاطر اتلاف وقت چند باره حامد لک در دقیقه 33 به او داده شد. * سه دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول گرفته شد. * هواداران سیاه جامگان به لک فحاشی کردند که دروازه‌بان صبا نیز به حرکت آنها واکنش نشان داد اما با دخالت مربی بدنساز تیم مشهدی این قائله خاتمه پیدا کرد.

17:02  1395/06/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن