تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820808156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهدوی: زیبایی دربی مهمتر از برد و باخت است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مهدوی: زیبایی دربی مهمتر از برد و باخت است
اسطوره بدنسازی و پرورش اندام ایران که قهرمانی جهان و آسیا را در کارنامه دارد اعتقاد دارد این رشته با مدیریت درست در مسیر رشد و شکوفایی قرار گرفته است.

عباس مهدوی کاشف و مربی بیت الله عباسپور که اهالی این رشته از او به عنوان اسطوره این رشته نام می برند به "ورزش سه" می گوید: در ٨ سال گذشته حتی برای گرفتن دفترچه بیمه هم به فدراسیون نرفته ام اما زمانی که به مسابقات تهران رفتم خستگی از تنمان بیرون رفت.
این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد که جا دارد از زحمات مرد بزرگ و زحمتکش جناب قنواتی و همچنین قهرمان ارزشمند و مدیر تیمهای ملی رضا سلطانی تشکر و قدردانی کنم که با تلاش فراوان کاری کردند که مسابقات قهرمانی تهران در سطح بسیار بالایی و حتی شاید در سطح جهانی برگزار شد و من فکر می کنم این رشته پرطرفدار با وجود این دوستان در مسیر درستی پیش می رود.
مهدوی در ادامه می گوید: زمانیکه بنده و دوست خوبم آقای یزدان راد عکسهای خودمان را در آمفی تئاتر و روی پرده دیدیم بسیار خشنود شدیم و لذت بردیم از این کار زیبا که دوستان در هیئت پرورش اندام تهران انجام داده بودند. پذیرایی و تشریفات و نظم سالن بسیار عالی و در سطح جهانی بود که واقعاً جا دارد از دوستان تشکر کنیم.
مهدوی که شاگردش در این مسابقات قهرمان شده بود می گوید:تصمیم دارم به کسانی که مستعد در رشته های پرورش اندام به خصوص فیزیک مستعد هستند به عنوان مربی کمک کنم و آنها را به جایگاهی که حقشان است برسانم تا بتوانند برای کشور عزیزمان ایران افتخار کسب کنند. و فکر میکنم با وجود آقای دکتر سلطانی در راس تیمهای ملی می توانم با یک پشتوانه خوب و همچنین با خیال راحت کار کنم چراکه این را می دانم آقای سلطانی مانع بسیاری از حق خوری ها در این رشته می شوند و امید بسیاری از ورزشکاران در این رشته هستند.
مهدوی در مورد دربی استقلال و پرسپولیس می گوید: اتفاقاً از استقلالی ها با کاپیتان بزرگ منش این تیم مهدی رحمتی دوستی دارم و همین الان هم در حال رفتن به خانه اسطوره پرسپولیس سلطان علی پروین هستم برای همین طرفدار هر دوتیم هستم اما دوست دارم هواداران و مردم یک بازی زیبا و تماشاگر پسند را از هر دو تیم شاهد باشند و در واقع زیبایی دربی مهمتر از برد و باخت یکی از تیمها لذت بخش است.

16:47  1395/06/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن