تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819991745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرفروش‌ترین گوشی‌ جهان مشخص شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب سایت تک شات:  بر اساس گزارش مرکز تحلیلی Kantar World Panel، گوشی آیفون 6 اس اپل توانست با پشت سر گذاشتن رقیب قدرتمندی همچون گلکسی اس 7، عنوان پرفروش ترین اسمارت فون را در سه ماهه منتهی به ماه ژوئن از آن خود کند.
 
 
پرفروش‌ترین گوشی‌ جهان مشخص شد؛ آیفون 6 اس یا گلکسی اس 7 ؟



گوشی هوشمندی که در مقایسه با آیفون 6، تغییرات محسوسی را در هر دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری به خود دید و علاوه بر عملکردی بهتر، از ویژگی های بارز دیگری همچون سنسور اثر انگشت سریع تر، پردازنده قوی تر و دوربین بهتر بهره می برد.

در گزارش مرکز نامبرده آمده است: «در سه ماهه منتهی به ماه ژوئن 2016، گوشی آیفون SE کمپانی اپل با کسب 5 درصد از سهم فروش گوشی های هوشمند در جهان در رده سوم ایستاد و این در حالیست که این گوشی، بالاتر از خود اسمارت فون های گلکسی اس 7 و آیفون 6 اس را می بیند که به ترتیب سهم 9 و 11 درصدی از این بازار را از آن خود کرده و در رده های دوم و اول جای گرفتند.»

نکته جالب در این آمار، قرار گرفتن آیفون SE در رده سوم این رده بندیست که در آغازین روزهای عرضه با استقبال مورد انتظار کمپانی اپل رو به رو نشد و نگرانی اهالی کوپرتینو را به دنبال داشت. اسمارت فونی که 400 دلار قیمت دارد و بسیاری از کاربران، لقب نسخه مینی آیفون 6 اس را به آن داده اند.

حال با توجه به در پیش بودن مراسم معرفی آیفون های جدید، برآوردهای این موسسه تحلیلی حاکی از این است که حدود 29 درصد از دارندگان گوشی های آیفون 6 و 6 پلاس تمایل به ارتقای گوشی خود به گوشی های سری آیفون 7 را دارند و باید منتظر ماند و دید که آیا این گوشی ها می توانند در رقابت با اسمارت فون جدید و پرطرفدار گلکسی نوت 7، باری دیگر برند اپل را بالاتر از سایر برندها قرار دهند یا خیر.





۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن