تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816349999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک دستگاه گلکسی نوت 7 دیگر آتش گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: zoomit.ir - مجتبی بوالحسنی: ظاهرا مشکل آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ همچنان ادامه دارد. به تازگی شخص دیگری که در اتاق یک هتل در استرالیا خواب بوده، با مشکل آتش گرفتن نوت ۷ مواجه شده است. این انفجار حتی باعث شده تا خساراتی به اتاق هتل وارد شود.
 
 
یک دستگاه گلکسی نوت 7 دیگر آتش گرفت



اگرچه سامسونگ خود به طور رسمی تصمیم به جمع‌آوری گلکسی نوت ۷ گرفته (بر اساس بررسی‌ها در حدود ۲.۵ میلیون از این محصول تا کنون عرضه شده)، اما برخی از کاربران هنوز برای پس فرستادن این دستگاه خود متقاعد نشده‌اند. اما باید این مورد را مجددا به شما اعلام کنیم که اگر یکی از دارندگان گلکسی نوت ۷ هستید، باید همین حالا دیگر از آن استفاده نکرده و با مرکز خدمات سامسونگ تماس بگیرید تا اقدامات لازم برای تعویض و پس گرفتن این محصول انجام شود.

درحالیکه از زمان عرضه‌ی گلکسی نوت ۷ تا کنون فقط تعداد بسیار کمی از این دستگاه دچار مشکل شده‌اند، اما اگر نوت ۷ شما نیز از باتری SDI بهره می‌برد احتمال آتش گرفتن آن وجود دارد. دیروز این موضوع برای یکی از کاربران استرالیایی فبلت یاد شده، اتفاق افتاد چراکه نوت ۷ وی در حالیکه در خواب به سر می‌برد در اتاق هتل منفجر شد. این دستگاه به برق متصل و در واقع در حال شارژ شدن با یک شارژر و کابل اصلی بوده است.

سوختن گلکسی نوت ۷ حتی خساراتی هم به اتاق هتل وارد کرده و کاربر یاد شده مجبور شده برای این خسارات  مبلغ ۱۳۸۰ دلار بپردازد. خوشبختانه خود این شخص از دستگاه دور بوده و فقط یکی از انگشتان وی کمی سوخته و نیز لازم به ذکر است که هزینه‌های مربوط به هتل و خسارات ناشی از سوختن گلکسی نوت ۷ نیز توسط سامسونگ پرداخت شده است. این کاربر می‌گوید که در مورد مشکلات نوت ۷ آگاهی داشته و نیز می‌دانسته که باید آن را پس می‌فرستاده، اما با این وجود باز هم تصمیم به استفاده از گلکسی نوت خود گرفته و همچنان آن را نگه داشته است.

اگر شما هم در حال حاضر یکی از دارندگان گلکسی نوت ۷ هستید، هرچه زودتر تا زمانی که سامسونگ برای پس فرستادن این محصول اعلام کرده (۲ سپتامبر) با نمایندگی‌های این شرکت تماس بگیرید. حتی در صورت کارکرد بی نقص، نگه‌داری این محصول فعلا به ریسک آن نمی‌ارزد. با پس فرستادن دستگاه مورد بحث، سامسونگ به زودی برای شما یک دستگاه گلکسی نوت ۷ با باتری سالم خواهد فرستاد.

اما اگر گلکسی نوت ۷ را از چین، هنگ‌کنگ یا ماکائو خریداری کرده‌اید، جای هیچگونه نگرانی برای شما وجود ندارد چراکه باتری این محصول در مناطق یاد شده از نوع امن بوده و استفاده از آن هیچ‌گونه خطری ندارد. مدل‌های ارائه شده در این بازارها دقیقا همانند مدل امنی است که سامسونگ مجددا آن را برای مشتریانی که گلکسی نوت ۷ آن‌ها مشکل داشته، ارسال کرده است.





۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن