تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818762191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فنابی: پرسپولیسی‌ها دربی را با فیلم هندی اشتباه نگیرند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: فنابی: پرسپولیسی‌ها دربی را با فیلم هندی اشتباه نگیرند
پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان و پیشکسوتان صحبت از برد پرگل پرسپولیس می‌کنند و دربی را با فیلم هندی اشتباه گرفته‌اند.
به گزارش نامه نیوز ، داود فنایی در خصوص دربی و شرایط دو تیم پیش از این بازی اظهار داشت: شرایط این بازی با تمام بازی‌ها فرق می‌کند. جایگاه تیم‌ها در جدول در نتیجه بازی تأثیری ندارد و نباید فکر کرد پرسپولیس بازی راحتی در پیش دارد.

وی درمورد شرایط متفاوت دروازه‌بان‌های دو تیم عنوان کرد: نمی‌شود گفت شرایط بیرانوند و رحمتی متفاوت است. رحمتی گل‌های زیادی در ۴ بازی خورده ولی هیچ کدام گل بدی نبوده و بیشتر به ساختار دفاعی تیم مربوط می‌شود نه دروازه‌بان. بیرانوند هم اگرچه عملکرد خوبی داشته ولی باید در شرایط دربی قرار بگیرد و ممکن است غافل‌گیر شود.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس در ادامه گفت: الان با پیشکسوتان و بازیکنان پرسپولیس که صحبت می‌کنیم همه صحبت از ۴ گل و ۶ گل می‌کنند اما فکر می کنم آنها بازی را با فیلم هندی اشتباه گرفته‌اند. اگر قرار باشد تیم با توجه به نتیجه دربی قبلی وارد زمین شود به مشکل می‌خورد.

فنایی در پایان گفت: نباید به این فکر کرد که برانکو در دربی خوب نتیجه گرفته. از آن طرف هم منصوریان تا الان به برانکو نباخته و شرایط این بازی با همه بازی‌ها فرق می‌کند. هرچند قلباً دوست دارم پرسپولیس ببرد ولی نباید احساسی نظر داد.



منبع: میزان


۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن