تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802205005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشتی فرنگی نوجوانان ایران پس از 20 سال قهرمان جهان شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کشتی فرنگی نوجوانان ایران پس از 20 سال قهرمان جهان شد تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران قهرمان رقابت های جهانی در گرجستان شد و پس از 20 سال عنوان قهرمانی جهان را تکرار کرد.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ شهريور ساعت 19:20

به گزارش پانا، تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران با دو مدال طلای امید آرامی در 42 کیلوگرم و یوسف حسینوند در وزن 63 کیلوگرم و دو نقره محمدرضا مختاری در وزن 58 کیلوگرم و وحید دادخواه در وزن 100 کیلوگرم و پنج عنوان پنجمی توسط محمد محرابی (46 کیلوگرم)، پویا دادمرز (50 کیلوگرم)، محمدرضا رستمی (69 کیلوگرم)، حسین فروزنده (76 کیلوگرم) و حسن فروزنده(85 کیلوگرم) به عنوان قهرمانی جهان رسید. پس از ایران که با 68 امتیاز قهرمان جهان شد، آذربایجان و ترکیه هر دو با 63 امتیاز و بدلیل مرغوبیت مدال به ترتیب دوم و سوم شدند و روسیه با 62 امتیاز نتوانست روی سکو بایستد و چهارم شد. بر اساس این گزارش، تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران پس از 20 سال قهرمان جهان شد. پیش از این تیم نوجوانان ایران در سال 1996 و در تهران به عنوان قهرمانی جهان رسیده بود. همچنین این اولین قهرمانی جهان در خارج از خانه برای تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران به حساب می آید. در روز دوم این رقابت ها در شهر تفلیس گرجستان، نتایج زیر بدست آمد:
در وزن 42 کیلوگرم امید آرامی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل اختیار بوتیروف از ازبکستان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه 9 بر صفر مقابل آدم بوراک اوزن از ترکیه به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار ولادیسلاو کوزکوف از اوکراین را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و به مدال طلا رسید.   در وزن 46 کیلوگرم محمد محرابی نیکلاس اوهلن از سوئد را با نتیجه 5 بر 2 شکست داد وی در دور دوم نیز مقابل آشوت مخیتاریان از ارمنستان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل اسکندراف از آذربایجان با نتیجه 9 بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل رامی دلگادو از مکزیک 9 بر صفر شکست خورد و پنجم شد.
در وزن 69 کیلوگرم محمدرضا رستمی در دور نخست مقابل اولو غنی زاده از آذربایجان با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار پایانی، رستمی در گروه بازنده ها ابتدا تموربک جورابویف از ازبکستان را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد و سپس لوان گوگووا از گرجستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت اما در این دیدار مقابل یاسین دوغوکان توران از ترکیه 7 بر یک شکست خورد و پنجم شد.
در وزن 76 کیلوگرم حسین فروزنده در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود، وی در دور دوم مقابل ساجان ساجان از هند با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید فروزنده در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل الکساندر کوماروف از روسیه با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، فروزنده به گروه بازنده ها رفت و با نتیجه 4 بر 2 و ضربه فنی واهه پوقوسیان از ارمنستان را شکست داد تا در دیدار رده بندی به مصاف علی هلیل هونج از ترکیه برود که در این مسابقه 2 بر یک از حریف ترکیه ای خود شکست خورد و پنجم شد.
در وزن 85 کیلوگرم حسن فروزنده در دور اول با نتیجه 6 بر صفر مقابل لیاس پاگکالیدیس از یونان به پیروزی رسید وی در دور دوم نیز فیلیپ رادیف از بلغارستان را با نتیجه 5 بر یک شکست داد وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ژانتاس نورگالی از قزاقستان با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله مقابل الکس زوکه از مجارستان شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار 2 بر یک مغلوب ایهار یاراشویچ از بلاروس شد و به عنوان پنجم رسید.
در روز نخست این مسابقات نیز تیم ایران صاحب یک مدال طلا و دو مدال نقره شده بود. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن