تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820365226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنایه پیتر اشمایکل به منچسترسیتی و چلسی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: به نقل از Omnisport، منچستریونایتد با وجود این که بعد از جدایی الکس فرگوسن روزهای کابوس واری را پشت سر گذاشت اما هم‌چنان یکی از ثروتمندترین باشگاه های جهان به شمار می آید.

منچستر یونایتد در فصل جابه جایی تابستانی گرانترین بازیکن تاریخ را به نام خود به ثبت برساند. این تیم توانست با بازیکنان بزرگ دیگری مانند زلاتان ایبراهیموویچ و هنریک مخیتاریان هم قرارداد امضا کند تا نشان بدهد همچنان ثروت بالایی دارد و می تواند هر بازیکنی را جذب کند.

پیتر اشمایکل که اسطوره شیاطین سرخ در خط دروازه به شمار می آید سخنان کنایه آمیزی را درباره چلسی و منچستر سیتی بر زبان آورد و گفت: ما منچستر یونایتد هستیم و این توانایی را داریم تا هر بازیکنی را که دوست داریم با هر قیمتی که باشد جذب کنیم. چلسی و منچسترسیتی هم می توانند رقم های نجومی را پرداخت کنند با این تفاوت که یونایتد برخلاف چلسی و سیتی منتظر آمدن مولتی میلیاردرها نیستیم که پول تزریق کنند.

او ادامه داد: ما به خوبی می دانیم که چگونه پول جمع کنیم. منچستریونایتد یک باشگاه بسیار بزرگ است که از نظر مالی خودکفا و سازمان یافته عمل می کند. می توانیم هر بازیکنی را که دوست داریم جذب کنیم و آمدن پل پوگبا یک پیام آشکار را به دیگر تیم های داد.

سنگربان اسطوره‌ای منچستریونایتد در ادامه  درباره جذب پوگبا اضافه کرد: پوگبا چهار فصل رویایی را با یوونتوس پشت سر گذاشت. واقعیت می گوید که او یک بار دیگر به منچستریونایتد بر گشته است. می توان درباره جدایی او از یونایتد سخن به میان آورد اما مهم این است که او الان بهترین بازیکن جهان در پست خود است و به تیم اصلی‌اش برگشته است.

منچستر یونایتد با هدایت ژوزه مورینیو نتایج درخشانی در فصل جدید لیگ برتر انگلیس کسب کرده و در هر سه بازی خود پیروز از میدان خارج شده است. شاگردان مورینیو در حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته چهارم رقابت های لیگ برتر انگلیس هفته آینده میزبان منچسترسیتی خواهند بود.




۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن