تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820843763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرت بیل: می‌خواهیم همچنان تاریخ‌ساز باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورت، تیم ملی فوتبال ولز به تاریخ سازی خود با گرت بیل ادامه می دهد. این تیم بعد از آنکه توانست به رقابت های یورو 2016 راه پیدا کند الان به دنبال حضور در  جام جهانی 2018 روسیه است.

ولز در صورتی که بتواند به جام جهانی روسیه راه پیدا کند، برای نخستین بار بعد از سال 1958 خواهد بود که حضور در جام جهانی را تجربه می کند. ولز با فوق ستاره خود گرت بیل موفق شد با چهار گل مولداوی را از پیش رو بردارد تا گام نخست را محکم بردارد و نشان دهد که شانس بالایی برای صعود به جام جهانی دارد.

گرت بیل در این دیدار ستاره تیمش بود. او دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد تا نشان بدهد تاثیر گذارترین بازیکن برای ولز است. او بعد از بازی گفت: به خوبی می دانستیم که کار سختی برابر مولداوی داریم چراکه این تیم در کارهای دفاعی بسیار منظم بازی می کند اما خوشبختانه با اقتدار به پیروزی رسیدیم. مدت‌هاست که پیشرفت خود را آغاز کردیم و گام به گام پیش می رویم. به پیشرفت خود ادامه می دهیم. به صعود خود به یورو 2016 دست به تاریخ سازی زدیم و می خواهیم این تاریخ سازی را ادامه بدهیم.

او ادامه داد: آنچه که در فرانسه رخ داد یک دستاور تاریخی بزرگ بود اما باید آن را فراموش کرد و دوباره به تاریخ سازی بپردازیم. جام جهانی 2018 روسیه بهترین فرصت برای ما است و باید قدرش را بدانیم. بسیار مهم بود که گام نخست را محکم برداریم. بعد از یورو بسیار با روحیه شدیم. اعتماد به نفس ما بسیار بالا رفته است و می خواهیم از این شرایط خوبی که داریم نهایت استفاده را ببریم.




۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن