تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810038274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفکر مردم ایران در خصوص کالاهای چینی را اصلاح می‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



تفکر مردم ایران در خصوص کالاهای چینی را اصلاح می‌کنیم
روز نو : نماینده اتاق بازرگانی چین گفت: حذف واسطه‌ها یکی از اهداف ماست زیرا واسطه‌های ایرانی و چینی دغدغه کیفیت کالا را ندارند و به دنبال سود بیشتر هستند و در چین نیز تاجران ایرانی بیشتر از واسطه‌ها خرید می‌کنند.
صبح امروز در نشست خبری هفته تجاری چین که با حضور مدیران شهر نمایشگاهی آفتاب و نماینده اتاق بازرگانی چین در تهران برگزار شد، برنامه‌های این نمایشگاه اعلام شد.


بهزاد معاون بین‌الملل شهر آفتاب اظهار داشت: تا پایان سال جاری 16 نمایشگاه در این شهر برگزار می‌شود که نمایشگاه ETW از اهمیت بسزایی برخوردار است.


بهزاد تصریح کرد: نمایشگاه از 29 شهریور تا 31 در فضایی بالغ بر 10 هزار متر مربع با حضور 230 شرکت برگزار می‌شود و در آن آخرین دستاوردهای تکنولوژی و ماشین‌آلاتی در صنایع مختلف از قبیلی آی پی ، تجهیزات برق و نیروگاهی، هایتک ساختمانی ، تجهیزات پالایشگاهی ، انرژی و فنی مهندسی برگزار خواهد شد.


وی ادامه داد: در حاشیه این نمایشگاه دو کنفرانس برای معرفی ظرفیت‌های کشورمان برای سرمایه‌گذاران چینی و نحوه چگونگی انتقال تکنولوژی برگزار خواهد شد.


در ادامه این نشست خبری سی چیا او ، قائم مقام شرکت برگزار کننده این نمایشگاه با اشاره به سفر رئیس جمهور کشور خود به ایران گفت: در سال 2013 رئیس جمهور چین طرح احیای جاده ابریشم را مطرح کرد که مورد استقبال بسیاری از کشورها قرار گرفت و با توجه به اینکه ایران نقطه اتصال شرق و غرب است این کشور برای ما اهمیت زیادی دارد.


نماینده اتاق بازرگانی چین افزود: متاسفانه کالاهای چینی در ایران و سایر کشورها خوشنام نبوده‌اند که این به سبب تمایل تاجران دو کشور برای سود بالا و ارزان خرید کردن بوده است لذا ما قصد داریم با برگزاری این ننمایشگاه که مسئولیت اصلی آن به عهده اتاق بازرگانی چین است نشان دهیم که کشور ما چه در زمینه تکنولوژی و چه در زمینه کیفیت کالا از جایگاه خوبی برخوردار است.


وی ادامه داد: به طور مثال گوشی‌های آیفون در این کشور تولید می‌شود و همین نشان دهنده این است که تولید کنندگان چینی از کیفیت و تکنولوژی روز برخوردار هستند. در واقع هدف ما از این نمایشگاه بالا بردن سطح توقع مصرف کننده ایرانی از کیفیت کالای چینی است تا تاجران دو کشور مجبور شوند کالای باکیفیت عرضه کنند.


وی ادامه داد: تمام شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه از فیلتر اتاق بازرگانی چین رد شده‌اند و دولت چین برای حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه سوبسیدهای زیادی پرداخت کرده است.


سی چیا او ادامه داد: این نمایشگاه فقط برای عرضه کالا نیست بلکه تعداد زیادی از شرکت‌های دولتی چین در این نمایشگاه حضور دارند تا پتانسیل‌های ایران را برای سرمایه‌گذاری مستقیم بررسی کنند به طور مثال از اتاق بازرگانی هر استان چین یک هیئت تجاری در این نمایشگاه حضور دارند که هیچ کالایی برای عرضه ندارند و فقط برای سرمایه‌گذاری به ایران می‌آیند.


وی با اشاره به ظرفیت‌های ایران برای گردشگری گفت: در حال حاضر 2 هزار و 500 شرکت چینی در امارات متحده عربی در زمینه گردشگری فعالیت می‌کنند و دولت چین و اتاق بازرگانی تمایل دارند این شرکت‌ها فعالیت خود را در ایران آغاز کنند به همین جهت هیئتی به نمایندگی از این شرکت‌ها در ایران حضور پیدا خواهد کرد و ضمن حضور در نمایشگاه از شهرهای تاریخی و توریستی ایران بازدید خواهد کرد تا زمینه را برای حضور گردشگران چینی در ایران مهیا کنند.


وی با اشاره به دیگر هدف این نمایشگاه گفت: حذف واسطه‌ها یکی از اهداف دیگر ما در این نمایشگاه است زیرا واسطه‌های ایرانی و چینی دغدغه کیفیت کالا را ندارند و به دنبال سود بیشتر هستند و در چین نیز تاجران ایرانی بیشتر از واسطه‌ها خرید می‌کنند بر همین اساس ما قصد داریم در حاشیه این نمایشگاه با برگزاری نشست‌های رودررو بین صنعگتران ایرانی و چینی علاوه بر حذف واسطه‌ها زمینه انتقال تکنولوژی و فناوری را به ایران مهیا کنیم.






تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن