تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815522008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن ذبح عظیم، در شهر امیریه استان سمنان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جشن ذبح عظیم، در شهر امیریه استان سمنان برگزار شد
سومین جشن ذبح عظیم همزمان با عید سعید قربان، روز دوشنبه در شهر امیریه شهرستان دامغان در استان سمنان با ذبح هزار راس قربانی برگزار شد.

همزمان با عید سعید قربان، برای سومین سال پیاپی، اداره کل کمیته امداد استان سمنان با کمک خیرین به برگزاری جشن ذبح عظیم در استان به صورت متمرکز در شهر امیریه در شهرستان دامغان پرداخت.
در این جشن هزار راس قربانی شامل 500 راس توسط خیر حاج ابراهیم امیرآبادیان از اهالی شهر امیریه در شهرستان دامغان تقبل شد و 500 راس گوسفند نیز توسط دیگر خیران استان سمنان تقبل شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به برگزاری سومین جشن ذبح عظیم در شهرستان دامغان گفت: نیکوکاران در تمام نقاط استان در اهدای قربانی و نذورات به سومین جشن عظیم ذبح در شهرستان دامغان کمک کردند.
سید جواد رضوی خاطرنشان کرد: خیران از طریق دفاتر کمیته امداد، مصلی های نماز، میدان های اصلی و مراکز فروش و ذبح دام، قربانی و برخی نذورات خود را تحویل دادند تا به وسیله کمیته امداد بین نیازمندان جامعه توزیع شود.
وی با تاکید بر اینکه گوشت های جمع آوری شده و کمک های نقدی عید قربان به نیازمندان واقعی جامعه اختصاص می یابد، گفت: همانند 2 سال گذشته، جشن ذبح عظیم به صورت متمرکز و استانی، با قربانی کردن گوسفندان اهدایی خیران، همزمان با روز عید قربان در شهر امیریه شهرستان دامغان برگزار شد.
وی با اشاره به تاکید رهبری مبنی بر رسیدگی فوری به نیازمندان افزود: این آیین به گونه ای برنامه ریزی شد تا گوشت های جمع آوری شده و کمک های نقدی عید قربان، در سریع ترین زمان به دست نیازمندان برسد.
رضوی ارزش هزار راس قربانی عید قربان امسال را چهار میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان یادآور شد: شماره حساب 0102318463009 بانک صادرات شعبه غدیر سمنان نیز آماده دریافت نذورات مردم نیکوکار استان در عید سعید قربان است.
در سال 94 مردم استان سمنان، بیش از 4 میلیارد و 140 میلیون ریال نذورات عید سعید قربان به کمیته امداد پرداخت کردند که بین نیازمندان توزیع شد.




تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن