تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820268064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروگاه‌های بخش خصوصی در سمنان احداث شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نیروگاه‌های بخش خصوصی در سمنان احداث شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت:‌ نیروگاه‌های بخش خصوصی برای تأمین انرژی موردنیاز این استان باید احداث شود.
 سیدمحمد موسوی‌زاده به تشریح برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در سال جاری پرداخت و اظهار داشت: فعالیت‌های خوبی در ارتباط با انرژی‌های تجدید پذیر و ورود بخش خصوصی و متقاضیان و نیز تبادل موافقت‌نامه‌ها در این حوزه در استان سمنان انجام شده است؛ اما کافی نیست و باید تلاش‌ بیشتری در این راستا صورت گیرد.
وی تصریح کرد: در زمینه ورود بخش خصوصی به حوزه انرژی‌های تجدید پذیر سه بخش مدنظر داریم و یک بخش مهم، مشترکان خانگی است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان اضافه کرد: طرحی در دولت مطرح و توسط وزارت نیرو ابلاغ و سهمیه استان سمنان، چهار واحد یک کیلوواتی برای بخش خانگی اعلام شد و این امر را از طریق صدا و سیما و رسانه‌ها اطلاع رسانی کردیم.
موسوی‌زاده اضافه کرد: در این طرح، 50 درصد مشارکت دولت و 50 درصد بخش خصوصی صورت می‌گیرد؛ اما تا امروز هنوز یک مورد هم متقاضی نداشته‌ایم.
وی تصریح کرد: بخش دوم، عشایری است و برای حوزه عشایری، پنل‌های 600 واتی رایگان در اختیارشان قرار می‌دهیم و اعتبارش دیده شده و مشخص است به چه افرادی باید تعلق گیرد؛ هماهنگی‌ها در این زمینه با امور عشایری استان سمنان انجام شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: در این حوزه، در مرحله مناقصه هستیم و شرکت‌هایی که باید بیایند، لازم است واجد صلاحیت باشند و تعدادی تأییدیه‌های لازم را اخذ نکرده بودند.
موسوی‌زاده بیان داشت: دو نوبت مناقصه برگزار شده و شرکت‌های واجد صلاحیت در سطح کشور و نه‌تنها در سطح استان مورد بررسی قرار گرفته‌اند تا کار آغاز شود.
وی تصریح کرد: بخش سوم، نیروگاه‌های بخش خصوصی بوده که برای ورود انرژی به سطح شبکه و تبادل انرژی وارد میدان می‌شوند که در این حوزه نیز باید کارهای بیشتری صورت گیرد.




تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن