تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819581098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیمئونه: پیروزی دشواری بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سیمئونه: پیروزی دشواری بود
دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پس از پیروزی 1-0 تیمش مقابل پی اس وی آیندهوون، تایید کرد که تیمش برای کسب این سه امتیاز زحمت زیادی کشید.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو در حالی با گل دقیقه 43 سائول نیگز در این دیدار به پیروزی رسید که تیم حریف یک ضربه پنالتی را از دست داد.
سیمئونه به سایت یوفا گفت:" دیدار دشواری بود. ما می دانستیم که آنها تیم قدرتمندی هستند و همانطور که فصل قبل در ویسنته کالدرون بازی کردند، بازی می کنند. ما به گل رسیدیم اما نتوانستیم در نیمه دوم و روی ضدحملات، کار را تمام کنیم. کسب این سه امتیاز خیلی مهم بود."    

    بعد از دو تساوی پیاپی در دو هفته ابتدایی لالیگا، اتلتیکو در دو دیدار اخیرش در لالیگا و چمپیونزلیگ به پیروزی رسید و سیمئونه تایید کرد که تیمش جای زیادی برای پیشرفت دارد.
" ما باید برای دیدار بعدی مقابل بایرن در خانه خودمان آماده شویم اما در حال حاضر از تلاش تیمم در این دیدار لذت می برم. به ویژه در نیمه دوم تلاش زیادی کردیم. در دقایق پایانی آنها فشار زیادی وارد کردند. ما تا به حال در این فصل سه بازی خارج از خانه انجام دادیم و از عملکردمان راضی هستیم.
حیف شد که نتوانستیم در نیمه دوم کار را تمام کنیم اما با رضایت به خانه برمی گردیم. به هر حال، پیروزی، پیروزی است."

09:59  1395/06/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن