تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816606411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طنز/ داعشی ها و تهدید دربی تهران!


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: داعشی‌ها که متوجه شدند بازی استقلال و پرسپولیس برای مردم ایران چقدر مهم است، آن‌را هدف بعدی شان معرفی کردند. هدفی که البته خیلی زود بی خیالش شدند!

به گزارش تراز ، سخنگوی داعش در پیامی ویدیویی که از وی در شبکه های اجتماعی پخش شده،گفت: «ما ابتدا قصد داشتیم به بازی دربی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حمله کنیم. ولی در بازدیدِ فیلمِ دربی های قبلی، دیدیم با وجود آن همه نارنجکی که در زمین منفجر می شود، ترکیدن عامل انتحاری ما، عمرا به چشم نمی آید و خونش هدر می رود طفلی!»

سخنگوی داعش در حالیکه رنگش پریده بود، گفت: «ما در بازبینی فیلم داربی های قبل متوجه شدیم در ورزشگاه ، سلاح های عجیب و نامتعارفی وجود دارد که لرزه بر اندام هر داعشی می اندازد... ما در جنگ بالاخره یک جوری با توپ ، تانک و فشفشه کنار می آییم ولی هنوز روش دفاع از خودمان در برابر سلاحهای عجیبی مثل "شیر سماور" و "اگزوز خاور" را نمی دانیم!»

او در ادامه این پیام ویدیویی گفت:«ما برنامه نود و گزارش های "عادل الفردوسی پور!" درباره شهرآورد تهران را بارها بازبینی کردیم و متوجه شدیم در ورزشگاههای ایران، جنگجویان خشنی وجود دارند که به آنها "تماشاگرنما" می گویند ... کاری که یک تماشاگرنما با اتوبوس ، صندلی ، داور و بازیکنی که توپ را در موقعیت گل ، وارد اوت می کند، این قدر خشن است که حتی کارگردانِ ویدیوهایِ اعدام هایِ ما هم نتوانست 5 دقیقه از صحنه های خرابکاری و وحشت آفرینی تماشاگرنماها را تماشا کند!»

سخنگوی داعش ضمن اشاره به بازی روز جمعه بین تیم های استقلال و پرسپولیس گفت:«حالا شما فکر کنید یکی از عناصر انتحاری ما، گیر چند تا از این تماشاگرنماها بیفتد و تازه بازی هم مساوی تمام شود ... بعدش با کاردک هم نمی شود عنصرِ ما را از روی آسفالت تراشید!»

سخنگوی داعش در حالیکه با تعجب پس کله اش را می خاراند، در بخش دیگری از این پیام گفت:«در ضمن ما هنوز نفهمیدیم این "شیش تایی ها" که بعضی ها تو ورزشگاه می گن چیه؟ آیا اشاره ای به حملات تروریستی ما در شش کشور جهان دارد؟ یا شش نفر از سران ما را در عراق ، سوریه و لیبی نشانه رفته اند و برای آنها خط و نشان می کشند؟!»

او در پایانِ این پیام در حالیکه از شدتِ ترس می لرزید و اشک می ریخت گفت:«حالا دربی رو کی گزارش می کنه؟ خدا شاهده اون جمله گزارشگرتون که گفت:"یه سانتر بی هدف ... و گل!" از ما داعشی ها این قدر کشته گرفت که کمرِ "ابوبکر بغدادی" تا چند ماه بعدش، راست نشد، مگر به ضرب و زور آمپول و فیزیوتراپی!»


منبع: مجله مهر










زمانبندی انتشار: 24 شهريور 1395 - 09:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن