تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817150294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خستگی، تهدید بزرگ تیم ملی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ایران ورزشی: کی‌روش لحظاتی بعد از برد پنج‌شنبه شب تیمش مدعی شد که بازی چین از بازی قطر هم سخت‌تر خواهد بود. این روزها دایما گفته می‌شود که بزرگنمایی حریفان یکی از تاکتیک‌های سرمربی تیم ملی است ولی در این مورد کاملا حق با اوست. در این مرحله از بازی‌های مقدماتی جام جهانی هیچ حریف آسانی وجود ندارد و همه تیم‌ها در خانه برای بردن بازی می‌کنند. چینی‌ها هرچند اعتراف کرده‌اند که از نظر کیفیت فنی و تجربه در سطح پایین‌تری از ایران هستند، دلیلی ندارد در خانه با احتیاط بازی کنند. چین بازی اول را باخته‌ و فقط برد می‌تواند این تیم را در رقابت صعود نگه دارد.

از طرف دیگر چین هیچ‌وقت حریف آسانی برای تیم ملی نبوده است. چینی‌ها هرچند تکنیک و کلاس بازی ژاپن یا کره جنوبی را ندارند ولی با دوندگی و جنگندگی‌ سعی می‌کنند آن را جبران کنند. چین روحیه تسلیم‌ناپذیری‌اش را در بازی با کره جنوبی هم نشان داد. آنها نیم ساعت مانده به پایان بازی 3 بر صفر عقب بودند و کار تمام شده به نظر می‌رسید ولی با دو گل متوالی به بازی برگشتند و چیزی نمانده بود بتوانند از سئول با یک امتیاز برگردند.

با وجود این، تهدید بزرگ تیم ملی در بازی سه‌شنبه نه توانایی‌های میزبان، که خستگی بازیکنان است. تیم کی‌روش در حالت عادی قدرت پیروزی در خاک چین را دارد ولی در فاصله کوتاه بعد از بازی سنگین مقابل قطر بازیکنان زمان خیلی کمی برای بازیابی دارند.

بازی تیم ملی مقابل قطر که بیش از 100 دقیقه طول کشید، نیمه‌شب پنج‌شنبه به پایان رسید و بازیکنان کمتر از 24 ساعت بعد به سوی شن‌یانگ پرواز کردند. این پرواز هفت ساعت و نیم طول کشید و بازیکنان زمان کمی دارند تا بتوانند بدن‌شان را با اختلاف چهار و نیم ساعته این شهر با تهران تطبیق بدهند.

تمرین شنبه تیم ملی در شن‌یانگ به دلیل بارندگی شدید لغو شد و کی‌روش ترجیح داد بازیکنان در هتل تمرینات ریکاوری انجام دهند. معمولا مهم‌ترین تمرین تیم که به مرور کارهای تاکتیکی اختصاص دارد دو روز مانده به بازی است ولی بازیکنان در تمرین دیروز همچنان خسته بودند و خستگی بازی قطر و سفر نسبتا طولانی به چین هنوز از بدن بازیکنان خارج نشده بود. هوای شرجی و بارانی شن‌یانگ هم کار بازیکنان را سخت‌تر کرده. بر اساس پیش‌بینی هواشناسی، سه‌شنبه شن‌یانگ بارانی خواهد بود و این به معنی زمین‌ سنگین‌تر و مصرف انرژی بیشتر حین بازی است.

چین هم مثل ایران پنج‌شنبه بازی کرد، ولی با توجه به فاصله کوتاه سئول تا شن‌یانگ بازیکنان این تیم سفر کوتاهی برای بازگشت به خانه داشتند. چینی‌ها مشکلی برای تطبیق با آب و هوا و ساعت این شهر هم ندارند و این بازیابی آنها را راحت‌تر می‌کند.

کی‌روش برای رفع خستگی بازیکنان فشار تمرینات را در روزهای گذشته کم کرده است. تیم ملی فردای بازی با قطر و در ورود به چین تنها ریکاوری کرد. در بازی مقابل تیم سختکوش چین، اهمیت شادابی بازیکنان کمتر از مسائل فنی نخواهد بود و سرمربی تیم ملی نمی‌خواهد با تیمی خسته به مصاف چین برود.

ترفند دیگر کی‌روش برای مقابله با این خستگی می‌تواند تغییر در ترکیب تیم ملی باشد. تیم ملی نیمکت خوبی دارد و او احتمالا ترجیح بدهد مقابل چین از چند بازیکن تازه‌نفس استفاده کند. انتظار می‌رود بیشتر این تغییرات در خطوط جلو باشد که دست کی‌روش بازتر است و بازیکنان انرژی بیشتری صرف می‌کنند. البته تغییرات بیش از حد می‌تواند به قیمت تضعیف تیم تمام شود و کی‌روش خوب می‌داند که چطور تعادل تیمش را حفظ کند. اگر ترکیبی که سه‌شنبه به زمین می‌رود آماده باشد و در نبردهای نفر به نفر کم نیاورد، امتیاز گرفتن از چین و حتی پیروزی کاملا در دسترس است.




۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن