تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805342894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چراغپور: تیم ملی برای ضد حمله ساخته شده


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: کاپ: جلال چراغپور در خصوص بازی ایران و چین اظهار داشت: برای آنکه به پیش بینی نزدیک به واقعیت برسیم لاجرم باید یک برگشت به بازی ایران و قطر با نگرشی جدید تر داشته باشیم و از آن بازی خودمان را تطبیق دهیم به بازی ایران و چین و ببینیم چه خواهیم داشت. وقتی تفاوت استراتژی دو بازی را با هم مقایسه می کنیم تاکتیک ما خودش را نشان می دهد.


وی ادامه داد:در درجه اول استراتژی بازی ایران و قطر را بررسی می کنیم. در این مقال چند آیتم نقش اساسی داشت. اول این که بازی در ایران بود و دوم این که قطر به مساوی راضی بود و سوم این که ایران باید می برد و آخر این که هر دو تیم بعد از مدت ها تغییر و تحول بازی اول شان بود. این 4 آیتم استراتژی بازی را تعریف کرد و برای همین بود که کی روش راهکارهای خودش را به کار گرفت. تاکتیک های ایران در طول بازی ایجاد موقعیت نکرد و بر اساس حوادث این بازی را در آورد.


سرمربی اسبق تیم ملی افزود: آیتم های بازی ایران و چین را می توان به این شرح دانست که  هر دو تیم بازی اولشان را انجام داده اند یعنی اشکالات تیم شان را دیده اند و تحلیل های اولیه را انجام داده اند. دوم چین در خانه بازی دارد و سوم اینکه چین حتما باید بازی را در خانه ببرد چون اگر نبرد به طور کامل از کورس صعود خارج می شود. چهارم این که ایران نیاز ندارد حتما بازی را ببرد. یک مساوی هم برای ما گرچه ایده آل نیست، اما خوب است. 


چراغپور خاطر نشان ساخت: آنجایی که چین حتما باید ببرد، پس باید حمله همه جانبه در دستور کارش قرار دهد. در این حمله های همه جانبه چین مورد ضد حمله واقع خواهد شد و همه می دانیم که کی روش و تیمش در این فاز فوق العاده قوی هستند. یعنی تیم ملی ما ساخته شده برای آنکه رویش حمله شود و ما ضد حمله کنیم. تیم ما از خدا می خواهد که بازی به این سمت برود که تیم مقابلش فشار بیاورد و برود روی ضد حمله.


وی ادامه داد: به طور قطع کی روش دستور استایل بازی  مقابل چین را همان روشی خواهد کرد که ما توانستیم به جام جهانی صعود کنیم. گل قوچان نژاد را برابر کره همه به خاطر داریم. جمع شدن، دفاع هفت و هشت نفره و به دست آوردن توپ و حمله سریع. البته یک نکته در این جا باید گفته شود و آن این است که حمله سریع از خانواده ضد حمله است اما تعداد نفراتش بیشتر است.


چراغپور  اضافه کرد: در این بین چند نکته وجود دارد. نکته اول نژاد است. به طور قطع چینی ها از نظر عکس العمل و از نظر سرعت بدنی و سرعت جا به جایی که البته همه می دانیم با سرعت دویدن فرق دارد به مراتب از تیم قطر سریعتر ، فرز تر و چالاک تر هستند. نکته دوم اینکه اگر تیم ملی نتواند حرکات تک به تک و بدنی خود را کنترل کند به طور قطع تعداد کارت های رنگی تیم ملی بالا خواهد رفت که در بازی های آینده مشکل ساز خواهد بود و سومین مسئله این است که یونیت دفاع تیم ملی هم از راست دور می خورد هم از چپ دور می خورد و این مسئله را باید از طریق تئوری و نشان دادن دفعاتی که قطر از این دو نقطه دفاع تیم ملی را دور زد در همین 48 ساعت باقی مانده توجیه و ترمیم کند. آخرین موضوع هم به این باز می گردد که تعداد خطای زیاد تیم ملی نشان از کندی و خستگی دارد که این مسئله را هم باید مد نظر داشته باشند.به خصوص آندو و عزت الهی در این بین باید توجه ویژه ای داشته باشند.




۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن