تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 28 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811543242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فریبا: با یک قرص مغزم ول کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
فریبا: با یک قرص مغزم ول کرد
فریبا: با یک قرص مغزم ول کرد مدیر فنی استقلال ابراز امیدواری کرد که بدشانسی‌های تیمش در داربی ۸۳ بشکند و این تیم بتواند پرسپولیس را شکست دهد.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ بهتاش فریبا، مدیر فنی استقلال در پاسخ به این سوال که داربی هشتاد و سوم را چطور ارزیابی می‌کند، عنوان کرد: بازی استقلال و پرسپولیس همیشه سخت و حساس است. اهمیت این بازی برای هواداران خیلی زیاد است.شرایط ما به گونه‌ای است که باید یک جایی این بدشانسی‌ها تمام شود و چقدر خوب است که این بدشانسی برابر پرسپولیس تمام شود. خودتان می‌دانید که تیم‌های بزرگ وقتی دچار مشکل می‌شوند خروج‌شان هم از این وضعیت کمی زمان‌برتر است.  من مطمئن هستم که  اگر دو بازی از پنج بازی قبلی را برده بودیم حداقل با حساب چهار بر یک ماشین سازی را شکست می‌دادیم.
 
ما روی پنل دوم استقلال در تعطیلی لیگ خیلی کار کردیم، جوابش را هم با ایجاد موقعیت‌های زیاد گرفتیم،  ولی روی ضربات آخر باید کار کنیم. امیدوارم که این توپ‌ها در مقابل پرسپولیس به گل تبدیل شود.

وی در پاسخ به این سوال که بهترین خاطره‌اش از داربی‌های پایتخت کدام داربی است، عنوان کرد: طبیعتا داربی که خود بازیکن در آن گلزنی می‌کند جذابیت زیادی دارد و من در داربی بیست و پنجم و در اواخر بازی به پرسپولیس یک گل زده‌ام.
 
هر چند که چهار پیروزی پیاپی که برابر پرسپولیس با هدایت مظلومی داشتیم، خیلی دلچسب بود. من در آن دوره در کادرفنی استقلال حضور داشتم و از آن چهار بازی یک بازی خاطره انگیزتر شد. آن هم بازی که دو بر صفر پرسپولیس را شکست دادیم و سه توپ‌مان به تیر دروازه خورد.

فریبا در پاسخ به این سوال که تلخ‌ترین خاطره‌اش از داربی کدام است، عنوان کرد: داربی بیست و هفتم که سه بر صفر به پرسپولیس باختیم خیلی برایم تلخ بود. چند روز قبلش در اراک بازی کرده بودیم و گردن من گرفت. فاصله بازی هم خیلی کم بود. سرمربی تیم ما عباس رضوی بود و چون سیستم ما به شکلی بود که همه توپ‌ها باید به من می رسید تا من پاس آخر را بدهم روی من خیلی حساب کرد.
 
من به او گفتم که نمی‌توانم بازی کنم چون گردنم خیلی درد می‌کند که پزشک استقلال یک قرص شل کننده عضله داد. خلاصه من آن قرص را خوردم و به جز گردنم تمام بدنم ول شد‍! شاید باورتان نشود مغزم کار نمی‌کرد. نمی‌دانستم که در کجای زمین ایستاده‌ام. انقدر اوضاع بد بود که بین دو نیمه تعویض شدم.

وی افزود: خاطره بد دیگر هم شکست معروف سه بر دو استقلال برابر پرسپولیس بود که من دستیار پرویز مظلومی بودم. آن بازی یک معجزه در حد بازی بایرن مونیخ و منچستر بود. شاید هر ۱۵ سال یک بار در دنیا این اتفاق رخ دهد. خیلی تجربه تلخی بود، هر چند که متاسفانه اکثر تجربه‌ها تلخ هستند.


منبع: ایسنا


95/6/23 - 15:28 - 2016-9-13 15:28:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن