تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805173010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو: پرسپولیس نتیجه نگیرد مقابل هوادار خجالت می‌کشم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: برانکو: پرسپولیس نتیجه نگیرد مقابل هوادار خجالت می‌کشم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس هوادارانی دارد که همیشه حامی ما بوده‌اند و اگر نتیجه نگیریم، من از آنها خجالت می‌کشم.
به گزارش نامه نیوز ، برانکو ایوانکوویچ بعد از پایان مراسم جشن سالگرد زدن 6 گل به استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا روز هوادار را تبریک می‌گویم و به نظرم جشن ساماندهی خوبی شده بود و جا دارد به مسئولان باشگاه پرسپولیس تبریک بگویم که چنین هوادارانی دارد.

وی افزود: هر زمان ما نتیجه گرفتیم با ما یار بودند و هر زمان که نتیجه نگرفتیم، حمایت‌مان کردند. من اگر تیمم نتیجه نگیرد از این هواداران خجالت می‌کشم و غمگنی می‌شوم. به نظرم باشگاه بدون هوادار، باشگاه نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص بزرگان این تیم گفت: نفراتی مثل زادمهر، پروین، کلانی و... بسیار تاریخ‌ساز بودند و من خوشحال هستم در باشگاهی کار می‌کنم که این نفرات تاریخ ساخته‌اند.

خبرنگاری گفت آیا می‌توانید بعد از 40 سال یادگاری برای هواداران به جا بگذارید که برانکو گفت طبیعی است که نتایج خوب تاریخ یک باشگاه را می‌سازد، هدفم این است که دانش را در اختیار باشگاه قرار بدهم و تمام خواسته‌های هواداران را پیاده کنم. ما امسال در سه جبهه می‌جنگیم، اول لیگ، دوم جام حذفی و سوم لیگ قهرمانان آسیا، اما نتیجه‌ای که بیش از 36 سال پیش اتفاق افتاده، ارزشمند است، ولی از طرف دیگر باید به رقبا و ورزشکاران دیگر هم احترام بگذاریم.

برانکو در ادامه در خصوص اینکه آیا می‌توانید یک قول بزرگ به هواداران بدهید، گفت: منظورتان دربی است؟ دربی بازی خاصی است که یادم می‌آید دو سال پیش پرسپولیس برای بقا می‌جنگید، برخلاف استقلال که برای قهرمانی تلاش می‌کرد، اما هر دو بازی را پرسپولیس برد. این بازی خاص است و نمی‌شود گفت کدام تیم برنده می‌شود، دلیلی ندارد بگوییم تیمی که بهتر است بازی را می‌برد. این افتخاری بزرگ است که هر کسی جزئی از باشگاهی باشد که برنده دربی می‌شود، اما ما قبل از دربی، یک دربی دیگر داریم که آن هم بازی با تراکتورسازی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیستید که اتفاقات سال گذشته با استقلال اهواز در تبریز رخ دهد، گفت: من اصلاً نگران نیستم، چون مطمئن هستم بحث امنیت ورزشگاه قابل کنترل و تأمین است، ولی از طرف دیگر می‌دانم شرایط برای هر دو تیم یکسان است، ولی باید بپذیریم که به جای 50 هزار نفر، 5 هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تأکید بر اینکه رامین رضائیان بازیکن این تیم است در خصوص ملی‌پوشان تیمش گفت: آنها مطمئناً می‌توانند به ما کمک کنند، اما طبیعی است که آنها تغییر اب و هوا داده‌اند و به خاطر شرایط طولانی‌مدت پرواز، شرایط‌شان با بازیکنان دیگر فرق کند. از طرفی زیاد هم وقت استراحت نداریم.

برانکو در پایان در خصوص شایعاتی که پیرامون حضور سروش رفیعی در پرسپولیس مطرح شده است، گفت: خیلی جالب نیست در مورد رفیعی حرف بزنم، چون او بازیکن تراکتورسازی است و با تیمش قرارداد دارد، نه او و نه هر بازیکن دیگری که شایعه‌اش مطرح می‌شود، نباید به پرسپولیس و ما مرتبط شود. من نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا درآمده، ولی فقط این را می‌دانم که رفیعی با تراکتورسازی قرارداد دارد.



منبع: فارس


۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن