تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815455982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش امروز را عید قربان اعلام کرد!


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
داعش امروز را عید قربان اعلام کرد!
داعش امروز را عید قربان اعلام کرد! گروه تروریستی داعش امروز (سه‌شنبه) را اولین روز عید قربان اعلام کرده است و در عین حال کسانی که این مساله را نپذیرند، به "شلاق و بازداشت" تهدید کرده است.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ یک منبع در استان نینوا اعلام کرد، داعش با انتشار بیانیه‌هایی در میان غیرنظامیان در بازارها و محله‌ها که در آن از ساکنان خواسته بود تا به زمان عید قربان طی امروز ملزم باشند، ساکنان نینوا را غافلگیر کرد.

این منبع گفت که داعش از ساکنان خواسته است تا به آموزه‌های این گروه پایبند باشند و کسانی را که در این امور تخلف کنند، به شلاق و بازداشت تهدید کرده است.

این منبع تصریح کرد که داعش به این دلیل سه‌شنبه را نخستین روز عید اعلام کرد که روز دوشنبه را "عید مرتدین" به حساب آورده است و این اقدام داعش خشم ساکنان موصل را برانگیخت.

پایگاه ایلاف نیز گزارش داده است که ساکنان موصل با این تصمیم داعش مخالف هستند.

تمامی کشورهای عربی و اسلامی و هیئت‌های اسلامی در کشورهای اروپایی روز دوشنبه دهم ماه ذی حجه را نخستین روز عید قربان اعلام کردند.

شهر موصل، مرکز استان نینوا از دهم ژوئن ۲۰۱۴ تحت تصرف داعش است.

منبع: ایسنا


95/6/23 - 11:13 - 2016-9-13 11:13:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن