تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819257006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارشناس والیبال: والیبال ایران از لوزانو بزرگتر است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: کارشناس والیبال: والیبال ایران از لوزانو بزرگتر است

المپیک 2016 ریو- والیبال ایران و لهستان

کارشناس والیبال درباره تیم ملی ایران گفت: اگر لوزانو قبل از ولاسکو به ایران می آمد بهتر بود و با تمام احترامی که برای لوزانو قائل هستم باید بگویم که والیبال ایران از لوزانو بزرگتر است. جهانگیر سید عباسی در گفت و گو با ایسنا درباره عملکرد تیم ملی ایران با مربی گری رائول لوزانو گفت: اگر بخواهیم تنها بازی های المپیک ریو را برای بررسی عملکرد لوزانو مدنظر قرار بدهیم منصفانه نیست. او حدود 7 ماه در ایران بود و سه تورنمنت مهم را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران پشت سرگذاشت. همین اولین حضور ایران در المپیک یک موفقیت بزرگ بود و از صعود به جمع 8 تیم هم نباید غافل شد.
سیدعباسی با بیان اینکه تیم ملی ایران پتانسیل بیشتری برای کسب نتیجه در المپیک داشت اظهار کرد: پتانسیل تیم ملی ایران بالاتر از آن چیزی بود که در المپیک به نمایش گذاشت. این موضوع در لیگ جهانی و حتی انتخابی المپیک هم وجود داشت و تیم می توانست بهتر از این باشد. در المپیک برابر لهستان و ایتالیا نمایش بهتری داشتیم و این نشان داد که توانایی بهتر بودن را داریم. این موضوع را باید مدنظر قرار داد که تیم در رقابت های لیگ جهانی تحت فشار بود و همین خستگی زیادی را به بازیکنان منتقل کرد. همان طور که گفتم ما در المپیک می توانستیم بهتر از این باشیم و بازی های بهتری را ارائه بدهیم.
کارشناس والیبال درباره علت نوسان زیاد تیم ملی ایران گفت: درست است تیم ملی نوسان دارد اما باید این موضوع را با درنظر گرفتن شرایط و نحوه آماده سازی تیم ملی بررسی کرد. طبیعی است که هر تیمی نوسان دارد اما باید آن را با فاکتورهای دیگر مرتفع کرد. نباید از نقطه ضعفمان غافل شویم. با این حال باید این را بگویم که ما سریع ترین والیبال دنیا را داریم و بازیکنانی در اختیار ما هستند که می توانند نتیجه بازی را به راحتی تغییر بدهند. جایگاه ما فراتر از این هاست. ما نباید دچار خودکم بینی شویم. با احترام به لوزانو باید بگویم که ایران بزرگتر از اوست.
او درباره اینکه آیا ایران باید با لوزانو همکاری خود را ادامه بدهد یا خیر گفت: اینکه لوزانو بماند یا برود را فدراسیون باید تصمیم بگیرد و کار کارشناسی شده انجام شود. البته به نظر من این ارزیابی باید در طول این 6 ماه به مرور صورت می گرفت. اگر قبل از ولاسکو، لوزانو در ایران بود شرایط بهتر بود. بعد از ولاسکو باید یک مربی بزرگتر به ایران می آمد. باید این موضوع را در نظر گرفت که مربی تعیین شده می تواند به نیازهای ما پاسخ بدهد یا خیر؟ برخی از مهره های ما خواه ، ناخواه باید کنار بروند و ما به یک مرحله گذر می رسیم. باید دید که آیا او توانایی دارد که ما را از این مرحله بگذراند یا خیر؟ فدراسیون باید تمامی این مسائل را مدنظر قرار بدهد.
سیدعباسی درباره اینکه آیا سیچلو گزینه خوبی برای سرمربی گری تیم ملی ایران است یا خیر گفت: او یک مهندس والیبال است اما برای مربی بودن خوب است. رهبری یک تیم شخصیت جداگانه ای می خواهد و باید دید که آیا او این توانایی را دارد یا خیر؟
او درباره تصمیم برخی از بازیکنان برای کناره گیری از تیم ملی بعد از المپیک گفت: این بازیکنان تحت فشار این تصمیم را اعلام کردند. با این حال ما بازیکنان دریافت کننده مان جوان هستند و تا سال ها می توانند در تیم ملی باشند. والیبال ما هنوز زاینده و پویاست و مشکلی از بابت خداحافظی بازیکنان وجود ندارد. درباره پاسور تیم ملی هم باید بگویم که معروف می تواند سال ها برای ایران بازی کند هرچند که این را قبول دارم که نفرات جایگزین او فاصله زیادی دارند. موسوی هم به نظرم تا مدت ها می تواند در تیم ملی باشد. بازیکنان کمی هستند که سنشان زیاد شده و باید از تیم ملی کنار بروند.
سیدعباسی درپایان درباره مشکلات لیگ ایران نیز گفت: لیگ ما با کیفیت است. سه لیگ لهستان، ایتالیا و روسیه بهترین لیگ‌های جهان هستند که آن هم به این دلیل است که بازیکنان خارجی با کیفیت دارند. در واقع بازیکنان خارجی باعث با کیفیت شدن لیگ آن ها شده است. اما در لیگ ایران اینگونه نیست و بازیکنان داخلی هستند که باعث بالا رفتن لیگ شده اند و این نکته خوبی است. مشکل اینجاست که لیگ ایران نظم و انضباط لازم را ندارد. تیم ملی ایران درگیر رویدادهای بین المللی است که دست ما نیست و باعث برهم خوردن برخی از برنامه ها می شود. اما باید برنامه لیگ را به خوبی با این رویدادها تطبیق داد.
انتهای پیام






تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن