تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801253137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونالدو: طلسم لیگ قهرمانان را می شکنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رونالدو: طلسم لیگ قهرمانان را می شکنیم
تاکنون هیچ تیمی نتوانسته در شکل جدید لیگ قهرمانان که از سال 1993 در جریان است از عنوان قهرمانی خود دفاع کند اما رونالدو خوشبین است که رئال بتواند این طلسم را بشکند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل گذشته با زیدان توانست برای یازدهمین بار عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را کسب کند تا فاصله خود از حیث تعداد قهرمانی ها در این تورنمنت را با سایر رقبا بیش از پیش افزایش دهد. رئالی ها امسال با اسپورتینگ لیسبون، دورتموند و لژیا ورشو همگروه شده اند.    

    کریستیانو رونالدو در گفتگو با یوفا به تحلیل گروه رئال مادرید پرداخت و در مورد بازگشتش به لیسبون و مصاف با تیم سابقش گفت:" این یک بازی ویژه برای من است. اسپورتینگ همیشه برای من تیم خاصی بوده است. دوست داشتم با این تیم هم گروه شویم و معتقدم که آنها امسال یک تیم فوق العاده با یک مربی خوب در اختیار دارند. من پیش از این در لیگ قهرمانان با اسپورتینگ، بنفیکا و پورتو بازی کرده بودم و حالا از دیدار مجدد با اسپورتینگ استقبال می کنم زیرا برای من رویارویی دوباره افتخار محسوب می شود."   رونالدو در مورد دورتموند و لژیا ورشو گفت:" با دورتموند پیش از این بازی کرده ایم و می دانیم که چه حریف دشواری است. سابقه شکست برابر این تیم را داریم. دورتموند به خصوص در خانه حریف سختی است چون هواداران پرشوری دارد. در مورد لژیا واقعیت این است که چیز زیادی نمی دانم و تجریه ای جدید برایم محسوب می شود. امیدوارم شاهد هیچ سورپرایزی نباشیم و بتوانیم هر دو بازی را از این تیم ببریم."    

    دفاع از عنوان قهرمانی:" تاکنون هیچ تیمی نتوانسته این کار را انجام دهد و این یک چالش مهم برای ما در این فصل خواهد بود. من مثبت فکر می کنم و به این تیم خوشبینم. بازی به بازی جلو خواهیم رفت و معتقدم این توانایی را داریم تا یک بار دیگر قهرمان چمپیونزلیگ شده و طلسم این بازی ها را بشکنیم."   رئال روز چهارشنبه اولین بازی دور گروهی خود را در برنابئو برابر اسپورتینگ انجام خواهد داد.

15:15  1395/06/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن