تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805704699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در جلسه ستاد عالی تشكیلاتی سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای چه گذشت؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در جلسه ستاد عالی تشكیلاتی سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای چه گذشت؟ جلسه ستاد عالی تشكیلاتی سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای برگزار شد و مدعوین به بیان نظرات خود پرداختند که در نشان از اهمیت بالای آموزش و پرورش در رشد ورزش کشور است.
۱۳۹۵ دوشنبه ۲۲ شهريور ساعت 08:44

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، جلسه ستاد عالی تشکیلاتی سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای روز گذشته با حضور علی اصغر فانی  وزیر آموزش و پرورش و معاونین وی و همچنین معاونین وزارت ورزش و جوانان و رؤسای فدراسیون های مختلف ورزشی و با حضور اصحاب رسانه  در ساختمان شهید رجایی برگزارشد.
وزیر آموزش و پرورش، معاون تربیت بدنی و سلامت و روسای فدراسیون های ورزشی به ارائه گزارش عملكرد حوزه های كاری خود پرداختند.


آموزش و پرورش در همه ابعاد یک گنج نهفته و وسیع در کشور است

علی اصغرفانی وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش در همه ابعاد یک گنج نهفته و وسیع در کشور است و نهادهای مختلف می توانند از این گنج نهفته استفاده کنند. این نشست سومین المپیاد درون مدرسه ای است که بیش از پیش در جهت ارتقا و رشد ورزش دانش آموزی که همان ورزش همگانی است و زمینه ساز خوبی برای ورزش قهرمانی خواهد بود برگزار شده است.

 

ساحت های ششگانه تربیتی

وی افزود: در برنامه ششم توسعه سند تحول نظام آموزش و پرورش مبنا قرار گرفته و همه برنامه ها و فعالیتهای آموزش و پرورش در طول برنامه ششم و در ادامه برنامه هفتم بر اساس سندتحول بنیادین است .


وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: سند تحول بنیادین بخشهای مهمی دارد که یکی از بخشهای مهم آن ساحت های ششگانه تربیتی است که اعتقاد داریم که همه این ساحت ها برای تربیت همه جانبه دانش آموزان در نظر گرفته شده است تا دانش آموزان به صورت تک ساحتی تربیت نشود.


فانی گفت: ساحت اول ساحت تربیت اخلاقی و اعتقادی دانش آموزان است و دانش آموزان باید در مدارس بر اساس اخلاق و اعتقادات دینی و مذهبی تربیت شوند البته این ساحت لازم است اما کافی نیست ساحت بعدی تربیت علمی و فناورانه است یعنی دانش اموزان علاوه بر اخلاق باید از آخرین دستاوردهای علمی بهره مند شوند. ساحت سوم تربیت زیباشناختی و هنری است که بر اساس برنامه درس ملی و تدوین شورای عالی آموزش و پرورش در زمینه آموزش هنر و تربیت روحیه زیباشناختی دانش آموزان کار کرده ایم.


وی ادامه داد: ساحت بعدی تربیت اجتماعی و سیاسی دانش آموزان است یعنی دانش آموزان باید در محیط آموزشگاه و در سنین دانش آموزی یاد بگیرند که چگونه در جمع زندگی کنند و با دیگران تعامل داشته باشند.


فانی گفت: ساحت پنجم تربیت حرفه ای و اقتصادی است که این یعنی دانش آموز ما باید طوری تربیت شود که پس از اخذ دیپلم بتواند یک حرفه و مهارت را آموخته باشند و کاری از آنها بربیاید. اکنون یکی از مشکلات ما این است که فارغ التحصیلان ما توانمندی حرفه ای ندارند و لازمه آن توسعه آموزش فنی و حرفه ای است .


دانش آموز نباید فقط به آموزش بپردازد

وی ادامه داد: ساحت ششم ساحت زیستی و تربیت بدنی است یعنی دانش آموزان ما نباید بصورت تمام وقت تنها به آموزش بپردازد یکی از مشکلات ما اکنون کارهای افراطی است که در بخش آموزش صورت گرفته و دانش آموزان از تربیت بدنی خود دور مانده اند ما در جدول دروس متوسطه دوم که اولین سری آنها کلاسهای دهمی هستند که در نظام جدید آموزش و پرورش تحصیل می کنند افزایش ساعات تربیت بدنی را داشته ایم که به جای 3 ساعت در متوسطه دوم آن را به 6 ساحت درس تربیت بدنی افزایش داده ایم یعنی ما در دولت یازدهم به تربیت زیستی و بدنی دانش آموزان اهمیت می دهیم و این موضوع باعث افزایش سلامت در جامعه خواهد شد.

 

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با رویکرد مدرسه محوری یکی از فعالیتهای ارزشمند است که می تواند تمام دانش آموزان را در بر بگیرد بر اساس آمار سال گذشته بیش از 4 میلیون دانش آموز در این المپیاد مشارکت جدی داشتند و بحث تربیت بدنی و فعالیتهای بدنی به کف مدارس آمده است.


وی ادامه داد: مدرسه کانون اصلی تربیت است و فعالیتهایی مانند المپیاد درون مدرسه ای و کانون درون مدرسه ای می توانند به تقویت و غربالگری دانش آموزان در شناخت استعدادهای ورزشی آنها کمک کنند و در آینده موثر باشند.

 
بعد از ظهرهای مدارس برای ورزش بچه ها آماده شود
فانی خاطرنشان کرد: بر اساس سندتحول بنیادین مدرسه باید به نهاد تربیتی محله تبدیل شود یعنی مدارس در نوبت بعد از ظهر که خالی هستند فضایی برای حضور دانش آموزان و بچه های محل برای فعالیت های ورزشی و تربیت بدنی باشد .


8 هزار کانون مدرسه ای

وی افزود: اکنون کانون درون مدرسه ای در 8 هزار مدرسه وارد شده است که می تواند توسعه پیدا کند و همین امر برای تبدیل نهاد مدرسه به عنوان یک نهاد تربیتی نقش موثری دارد. بر اساس سند تحول بنیادین توسعه ورزش همگانی زمینه ساز ورزش قهرمانی است و می تواند به کشور کمک کند.


وزیر آموزش و پرورش گفت: طی سالهای اخیر شاهد توسعه مشارکت سایر نهادها در آموزش و پرورش بودیم و علاوه بر این توسعه مشارکت خانواده ها را به ویژه در المپیاد درون مدرسه ای داشته ایم به تعبیر مقام معظم رهبری آموزش و پرورش با 40 میلیون مخاطب مستقیم دارد و گسترده ترین دستگاه دولتی و حاکمیتی که در اقصی نقاط کشور و دوردست ترین روستاها تنها پرچم جمهوری اسلامی که نشانه حاکمیت جمهوری اسلامی است را مدارس دارند و 105 هزار مدرسه در 105 هزار نقطه کشور نشان حضور جدی آموزش و پرورش است.


وی ادامه داد: ما برای حتی یک دانش آموز ابتدایی مدرسه داریم سال گذشته حدود 110 مدرسه تک دانش آموزی یعنی یک دانش آموز و یک معلم داشته ایم زیرا نمی خواهیم دوباره بی سواد تولید شود اگر این حضور ما در همه جا گسترده باشد احتیاجی نیست در آینده نهضت سوادآموزی در کشور ایجاد شود تا بتوانیم افراد را باسواد کنیم .

 

اداره دستگاه بزرگ آموزش و پرورش از توان یک وزارتخانه خارج است

فانی گفت: اداره دستگاه بزرگ آموزش و پرورش از توان یک وزارتخانه خارج است و در دولت یازدهم سعی کردیم که مشارکت و حضور همه نهادها را در آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت داشته باشیم . علاوه بر آن المپیاد ورزشی درون مدرسه ای مشارکت بالای خانواده ها را در بر داشته که مباحث ارزشمندی را در آینده خواهد داشت.


وی اضافه کرد: مسابقات المپیاد درون مدرسه ای کمک می کند تا ما شناسایی استعدادها و سرمایه های اصلی کشور در بخش تربیت بدنی را داشته باشیم و باعث ایجاد خوداتکایی، جمع گرایی و کارگروهی و کار تیمی می شود البته فعالیتهای دیگری مانند شوراهای دانش آموزی و مجلس دانش آموزی نیز چنین اثری دارد و باعث می شود تا روحیه کار گروهی در دانش آموزان تقویت شود و دانش آموزان ما با خوداتکایی ، مسئولیت پذیری، تحمل نظرات دیگران یعنی مهارت با دیگران زیستن را بیاموزند.


وزیر آموزش و پرورش گفت: درس تربیت بدنی که توسط 33 هزار معلم تربیت بدنی تدریس می شود این 33 هزار معلم خود از داوران و از مربیان خوب در کشور هستند که خود سرمایه ای ارزشمند در کشور هستند. آموزش و پرورش در همه ابعاد یک گنج نهفته و وسیع در کشور است و نهادهای مختلف می توانند از این گنج نهفته استفاده کنند.

 

ثبت نام بیش از 12 میلیون دانش آموز در سامانه سناد

وی اضافه کرد: بر اساس آمار اعلام شده ثبت نام دانش آموزان از مرز 12 میلیون در سامانه سناد گذشته است و پیش بینی می کنیم در سال تحصیلی جدید با رشد 200 هزار نفری تعداد دانش آموزان ما امسال 13 میلیون و 500 هزار دانش آموز باشد که سرمایه های اصلی کشور همین نوجوانان و جوانان هستند و نهادهای دولتی و مردم باید در این راه آموزش و پرورش را یاری کنند.
 

معاون ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان: افزایش 120 درصدی آمار شرکت دانش آموزان در ورزش همگانی

غلامحسین شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: آمار دانش اموزان شرکت کننده در ورزش همگانی از 30 هزار به 69 هزار ورزشکار رسیده است. ارتباط نزدیکی بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان وجود دارد.


وی ادامه داد: در این خصوص شورایی تحت عنوان ورزش همگانی کشور تشکیل شده که ترکیبی از نهادها و دستگاه های دولتی و غیردولتی است و آموزش و پرورش در این شورا نقش بی بدیلی دارد.


معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان افزود: توسعه ورزش همگانی در مدرسه به شناسایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان می پردازد که آمار دانش آموزان شرکت کننده در سال 92 نسبت به 93 نزدیک به 120 درصد افزایش داشته است. یعنی از 30 هزار ورزشکار به 69 هزار ورزشکار سازمان یافته که کارت بیمه نیز دریافت کرده اند این افزایش آمار مشاهده شده است.


شعبانی بهار گفت: جشنواره درون مدرسه ای و استمرار فعالیتهای ورزشی می تواند در توسعه ورزشهای همگانی و آینده سازی ورزش های قهرمانی مفید باشد.


وی اشاره کرد : از مهر سال 95 جشنواره همگانی استعدادیابی کشور را خواهیم داشت که گام اول برای توسعه ورزش همگانی به سمت ورزش قهرمانی است.


معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: ما می توانیم در زمینه کلاسهای داوری و مربیگری و برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان با آموزش و پرورش همکاری کنیم .


شعبانی در پایان اظهار کرد: به صورت مشترک با معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش در خصوص به تصویر کشاندن ورزش در خانواده از نگاه 800 دانش آموز فعالیت داشته ایم.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بزرگترین نهضت داوطلبی را در کشور ایجاد کرد

مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بزرگترین نهضت داوطلبی در کشور است و حدود 4 میلیون و 500 هزار دانش آموز در این المپیاد حضور داشتند. المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر انتظار ایشان از جوانان و نوجوانان ، تحصیل، تهیذیب و ورزش است. رئیس جمهور نیز وزارت ورزش و و همه دست اندرکاران ورزش را به توجه به ورزش مدارس توصیه می کند و می گوید نوجوانان و جوانان باید در دبستان ورزش را آغاز کنند.

 

فعالیت 33 هزار دبیر تربیت بدنی در مدارس

وی افزود: فعالیتهای ما برنامه محور و مدرسه محور است که مهمترین آن ها درس تربیت بدنی است که توسط 33 هزار دبیر تربیت بدنی در مدارس آموزش داده می شود و با ایجاد المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، حیات پویا و ورزش صبحگاهی برای رسیدن به ورزش همگانی تلاش می کنیم.

 
فعالیتها در ورزش قهرمانی

حمیدی افزود: در زمینه ورزش قهرمانی نیز کانونهای درون مدرسه ای ، طرح مدرسه قهرمان و کانون های برون مدرسه ای را داریم و امسال برای سومین سال است که می خواهیم المپیاد ورزشی درون مدرسه ای را برگزار کنیم که اهداف آن ارتقای آمادگی جسمانی و سلامت روحی، ترویج ورزش همگانی و استعدادیابی است.

 

اهداف المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: اهداف عمومی آن تقویت نهضت داوطلبی، ورزش جوانمردانه و آموزه های پهلوانی ، ترویج مدیریت جمعی و ترویج مشارکت جویی، مسئولیت پذیری و ایجاد کار تیمی است که خوشبختانه در المپیاد درون مدرسه ای ما مشارکت خانواده ها، معلمان و دانش آموزان را داشتیم و توانستیم المپیک را به حیات مدرسه ببریم و دانش آموزان با شادی و نشاط و با جدیت جداول این المپیاد را تعقیب می کنند علاوه بر این در مدارس استثنایی نیز بحث پاراالمپیاد را برگزار می کنیم .

 

وی ادامه داد: دانش آموزان در این المپیاد همراه سرود ملی ، سرود المپیاد را زمزمه می کنند و در برنامه ها ما مشعل برای المپیاد پیش بینی نکرده بودیم اما در تمام مدارس این اتفاق رخ داده است و همزمان با آغاز بازی ها مشعل المپیاد روشن می شود .

 

این دانش آموزان،ملی پوشان فردای ایران هستند

حمیدی گفت: ما با شعار به مدرسه باز می گردیم فعالیتها را به مدرسه برده ایم و باید بگوییم دانش آموزانی که امروز در سکوی قهرمانی المیپادهای درون مدرسه ای قرار می گیرند در آینده ای نزدیک اعضای تیم ملی خواهند بود که قهرمانی های ملی کسب خواهند کرد.

 

فعالیت 4 میلیون و 500 هزار دانش آموز در این المپیاد

وی اضافه کرد: المپیادهای درون مدرسه ای در روستاها ، مناطق عشایری ، مدارس استثنایی و حتی مدارس دوردست نیز برگزار می شود و بر اساس اطلاعات ما از 13 میلیون دانش آموز حدود 4 میلیون و 500 هزار دانش آموز در این المپیاد شرکت کرده اند و بیش از 2 میلیون و 800 هزار دانش آموز بزرگترین نهضت داوطلبی را در کشور راه اندازی کردند و اگر در گوگل سرچ کنید تصاویر زیادی از این المپیاد مشاهده می شود زیرا دانش آموزان شرکت کننده در این المپیادها هر کدام به عنوان یک خبرنگار فعالیت ها را در فضای مجازی منتشر می کنند.

 

فعالیت کانون های درون مدرسه ای

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش افزود: بحث کانون های درون مدرسه ای نیز که با هدف غربالگری استعدادها در نوبت بعد از ظهر مدارس برگزار می شود اکنون توانسته است 8 هزار رشته کانون را ایجاد کند.

 

192 مدرسه دولتی تخصصی ورزش

وی ادامه داد: موضوع دیگر بحث مدارس تخصصی ورزش است که فدراسیون های هندبال ، والیبال ، بسکتبال این مدارس را ایجاد کردند و استعدادها را در یک مدرسه تجمیع کردند و فدراسیون تنیس نیز درخواست داده است تا مدرسه تخصصی ورزش نیز برای این ورزش ایجاد شود. ما در وزارت آموزش و پرورش 192 مدرسه تخصصی ورزش را تعریف می کنیم و 80 مدرسه غیردولتی ورزشی را نیز در دستور کار داریم که باعث می شود دانش آموزان به صورت حرفه ای ورزش را انجام دهند.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان: 27 فدراسیون ورزشی در زمینه استعدادیابی به آموزش و پرورش کمک می کنند
 
نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: آموزش و پرورش فعالیت نزدیکی با 27 فدراسیون ورزشی دارد و در حوزه استعدادیابی دانش آموزان با آنها همکاری می کند. تفاهم نامه آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان در قالب محورهای مختلف در سال 92 منعقد شد که یکی از موضوعات آن استعدادیابی دانش آموزان بود.


وی ادامه داد: جلسات بسیاری در این خصوص در سال 93 و 94 بین معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش و معاونت ورزش همگانی و توسعه قهرمانی آموزش و پرورش برگزار شد و بحث های کارشناسی در این خصوص که حاصل ان برنامه ریزی برای اجرای فعالیتهای خوب در آموزش و پرورش و مدرسه بود.


معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: بستر اصلی ورزش قهرمانی مدرسه و دانش آموزان است و از فعالیتهای آموزش و پرورش که طی سه سال گذشته انجام داده می توان برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای را عنوان کرد.


سجادی اشاره کرد: 27 فدراسیون ورزشی فعالیتی نزدیک با آموزش و پرورش دارند و در حوزه استعدادیابی دانش آموزان فعالیت می کنند .


وی در پایان افزود: همه فدراسیون های ورزشی می دانند که برای شناسایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان باید به مدرسه بروند مدرسه می تواند این استعدادها را شناسایی کند.



معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: امروزه ورزش در دنیا به سمبل تمدن تبدیل شده است
 
حسین نوش آبادی معاون حقوقی، امور مجلس و امور استانها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروزه ورزش در دنیا به سمبل و نماد تمدن تبدیل شده و برای جامعه انتقال فرهنگ را به دنبال دارد.  آموزش و پرورش با توجه به برنامه های خود توانسته استعدادشناسی کند و در بستر سازی نقش موثر داشته باشد.


وی افزود: افرادی که دارای مدال هستند و در ورزش ها موفقند به دلیل این است که خروجی آموزش و پرورش هستند.


نوش آبادی با اشاره به اینکه نسل فرهیخته و ورزشکار روزی در مدرسه درس خوانده اند گفت: ورزش، عمل ،هنر و یک فرهنگ است و آموزش و پرورش دستگاهی است که کارکردش در تمام عرصه ها خودنمایی می کند.


دبیرکل کمیته ملی المپیک: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای یک مدل از المپیک است

شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای تبیین نمادی برای یک المپیک است. المپیاد ورزشی درون مدرسه ای یک مدل سازی از المپیک است که در مدارس برای دانش آموزان تبیین می شود.


وی افزود: از منظر کمیته ملی المپیک اگر فعالیتهای المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در قالب سی دی و کتاب ارائه شود ما آمادگی تا با آموزش و پرورش همکاری کنیم.


پولادگر: نام آموزش و پرورش باعث رونق مسابقات می شود

سیدمحمد پولادگر  رئیس فدراسیون تکواندو گفت: نام آموزش و پرورش باعث رونق مسابقات و افزایش اطمینان خانواده ها می شود. فدراسیون تکواندو آمادگی کامل برای مشارکت با آموزش و پرورش دارد. ما هم اکنون در رده های سنی دانش آموزی فعالیت می کنیم.


وی ادامه داد: طی سه روز گذشته در یزد میزبان مسابقات قهرمانی خردسالان در رده سنی 9 تا 11 سال بودیم که در آن 800 تکواندوکار دختر و پسر شرکت داشتند.


رئیس فدراسیون تکواندو افزود: 28 سال است که در این رده سنی مسابقه برگزار می کنیم و تیم های دختر و پسر دو دوره است که در این مسابقات قهرمان شده اند.


وی خاطرنشان کرد: فدراسیون تکواندو آمادگی کامل برای مشارکت با آموزش و پرورش دارد نام آموزش و پرورش باعث رونق مسابقات و افزایش اطمینان خانواده ها می شود باید این جلب مشارکت افزایش یابد.


رییس فدراسیون والیبال: موفقیت در المپیک حاصل کار بر روی ورزش دانش آموزی است

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال گفت: فدراسیون والیبال برای شناسایی استعدادهای دانش آموزان همکاری نزدیکی با آموزش و پرورش دارد. اگر بخواهیم در المپیک موفق باشیم باید در مدرسه بر روی ورزش دانش آموزان خوب کار کنیم تا استعدادهای آنها شناسایی شود.


وی با اشاره به رابطه نزدیک فدراسیون با آموزش و پرورش افزود: با این همکاری توانسته ایم چندین دانش آموز دختر و پسر را در رشته والیبال مورد ارزیابی قرار دهیم و استعدادهای آنها را شناسایی کنیم.


رئیس فدراسیون والیبال اضافه کرد: در بخش دختران متولدین سال 1381 به بالا با قد 1.90 تا 1.93 از شهرهای مختلف استعدادها شناسایی شده چرا که باید برای استعدادیابی دختران 5 سال زودتر اقدام کنیم.


داور زنی گفت: در راستای ارتقای کلاسها در طرح استعدادیابی همکاری خوبی با آموزش و پرورش داریم.



رئیس فدراسیون ورزش همگانی: توجه ویژه ای به دختران در المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای داشته باشیم

سردار محمد مجدآرا  رئیس فدراسیون ورزش همگانی گفت: بیشتر کنفرانس های بین المللی نشان می دهد که دختران و زنان عمود خیمه ورزش کشور در دنیا هستند. ساحت های تربیتی وزارت آموزش و پرورش برای همه مشهود است.


وی ادامه داد: فدراسیون ورزش همگانی و آموزش و پرورش همکاری خوبی دارند و برنامه ریزی خوبی در قسمت های مختلف انجام می دهند.


رئیس فدراسیون ورزش همگانی افزود: بیشتر کنفرانس های بین المللی نشان می دهد که دختران و زنان عمود خیمه ورزش کشور در دنیا هستند.


مجدآرا در پایان گفت : باید بتوانیم در سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با توجه به ارج دادن بخش دختران فعالیتهای بسزایی انجام دهیم.


رئیس فدراسیون دوومیدانی: 13 آبان طرح دوی شهدا در قالب مدرسه محور اجرا می شود
 
مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: طرح بزرگ دوی شهدای در مسیر گلزارشهدای بهشت زهرا 13 آبان برگزار می شود. اکنون طرح ورزش دوومیدانی در سراسر کشور برای دانش آموزان رده سنی 12 تا 16 سال با هدف شناسایی 200 ورزشکار برگزار می شود.

 

وی افزود: از اواخر مهرماه این طرح با محوریت تهران تکرار می شود.


کیهانی گفت: با همکاری آموزش و پرورش، بنیاد شهید و فدراسیون دو میدانی طرح بزرگ دوی شهدا را در 13 آبان در قالب مدرسه محور در مسیر گلزار شهدای بهشت زهرا برگزار می کنیم.


رئیس فدراسیون شنا: هزینه کردن در ورزش یک سرمایه گذاری است

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا گفت: هزینه کردن در ورزش یک سرمایه گذاری است بالابردن ظرفیت تنفسی دانش آموزان می تواند از مریض شدن آنها جلوگیری کند.مقام معظم رهبری فرموده اند باید بر توسعه ورزشهای همگانی تاکید شود لذا وزارت ورزش سیاست همگانی کردن ورزش را مدیریت می کند.


وی ادامه داد: هزینه کردن در ورزش یک سرمایه گذاری است بالابردن ظرفیت تنفسی دانش آموزان می تواند از مریض شدن آنها جلوگیری کند در این راستا مسابقات قهرمانی کشور برگزار می شود.


رئیس فدراسیون شنا افزود: مسابقات قهرمانی کشور در رنج سنی 8 تا 12 سال برگزار می شود که امسال در کنار آن جشنواره استعدادهای برتر آموزش و پرورش را با همکاری فدراسیون ورزش شنا برگزار می کنیم.


رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای : بازگشایی مدارس با هنرنمایی دانش آموزان مرشد در 500 مدرسه
 
علی دادگر رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای گفت: اکنون که در استانه بازگشایی مدارس هستیم این آمادگی را داریم تا در بیش از 500 مدرسه کشور بازگشایی مدارس را با هنرنمایی دانش آموزان مرشد آغاز کنیم. به دنبال توسعه و ترویج مردانگی و مرام دانش آموزان در مدارس و به طور کلی در آموزش و پرورش هستیم .


وی افزود: اکنون که در استانه بازگشایی مدارس هستیم این آمادگی را داریم تا در بیش از 500 مدرسه کشور بازگشایی مدارس را با هنرنمایی دانش آموزان مرشد آغاز کنیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن